Dajusnes Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Hva er forskjellen på en 91 e36 til en 92 e36? ser på senkeset til bilen på motortechnik og det står: Alle 6 cyl. sedan/coupé modeller årg. 05/92- men bilen min er import og jeg vet ikke første gang registrert i tyskland, det er ikke inført i vognkort. what to do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Visst du sender meg bil nr på PM kan eg finne ut ka årsmodell det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Sjekk om stabstaget er festet til bærearmen eller til fjærbeinet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Stabstaget mitt er festet til bærearmen, hva har dette og si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Det er hovedforskjellen mellom '91 og resten. Hvis du graver opp chassinr så kan sikkert noen finne ut produksjonsdato på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Stabstaget mitt er festet til bærearmen, hva har dette og si? Da har du en 1991 modell, eller en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Ikke kom hit og prat tull nå da, superbeetle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Stabstaget mitt er festet til bærearmen, hva har dette og si? Da har du en 1991 modell, eller en M3 Ikke noen m3 vertfall men siden det er festet til bærearmen vil det si at dette senkesettet ikke vil passe? Lowtec senksesett foran/bak 60/40MM Alle 6 cyl. sedan/coupé modeller årg. -05/92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå