Haug530D Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Fikk opp denne, hva betyr det: thermische 01 niveau sensor
Fliid Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Oljenivåføler feil tenker jeg. Motorstyringen du har søkt på ?
Rayb Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Fikk du ikke opp et tall før "thermische 01 niveau sensor"? Uansett så tror jeg det er en oljeføler ja, men den meldingen "sier" noe om at oljekvaliteten har et avvik. F.eks er viskositeten for dårlig eller noe... Fant denne etter litt gurgling: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1080472
Haug530D Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Fikk du ikke opp et tall før "thermische 01 niveau sensor"?Uansett så tror jeg det er en oljeføler ja, men den meldingen "sier" noe om at oljekvaliteten har et avvik. F.eks er viskositeten for dårlig eller noe... Jo det var feilmelding nr40, kan det ha vært at jeg har fått denne feilmeldingen etter oljeskift eller noe? bilen fungerer fint og feilmeldingen dukket ikke opp igjen etter at jeg slettet den, nok olje å alt, kjører på Mobil 1 5-40 tror jeg det er.
Rayb Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Ja den kan ha kommet ved oppstart etter oljeskift. For som sagt så sier den noe om et avvik i kvalitet... Hvis den kommer igjen kan du jo prøve Castrol olje ved neste oljeskift!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå