muskla Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Tror jeg heller ville brukt bilen til andre ting.... var ikke det jeg spurte om
336mik Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Tung i nesa er bra er min erfaring. Se på biler med hekkmotor(boble er min erfaring).Når man trår på med disse,så går det rett fram,og slipper man opp,så får man kjenne "slegga" i hekken. Dessuten,så vil bilen spinne letter,og ikke skyte så vannvittig fart når du trår på hvis den er lett i ræva.
Eksos Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Hva tenker du på ang driftedekk bake? De fleste som drifter har jo dyre dekk med bra grep, for å få mer fart og bedre grep når de ligger sidelengs.. Diffbrems vil nok hjelpe enormt her
LianLi Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 50/50 er vist bra og drifte med ja, kjenner det på div e36 med sekser som har 50/50 at de er svært lette å kontrolere, generelt M3 er jo gull å drifte med orginalt også. Gjenspeiler seg i 200sx s14a og s15 også det vel. Men har sett mange e30er som drifter bra også.
525i1991 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 50/50 er ultimat i drifting. bra grep både fremme og bak er viktig, pointet er jo ikke å få den så langt ut at du snurrer, grepet skal kontrolleres ved bruk av gass og clutch hovedsaklig. får du den ikke ut? da trenger du mer motor, ikke dårligere grep. hjulvinkel forandres ved å justere camber til deg lenger bak her.
muskla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 takker så mye folks nå mener jeg ikke sånn proff drifting her altså, bare så det er sagt.. det er bare litt gøy å kunne dra ut baken en gang iblant og fikse noen åttetall i ny og ned, spesielt når man har litt motor når jeg mente driftedekk så mente jeg ikke proffe dyre dekk nei, men tynne, gamle vinterdekk med dårlig gummi.. hehe, spinner som f*** med disse, og den røyken
muskla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 540 er en veldig tung bil og jeg er derfor interessert i hva jeg kan gjøre for å slanke den noen 100kilo uten at det går på bekostning av utseende og sitteplasser.. i første omgang vil jeg fjerne reservehjul, jekk, div deksel og luker bak, kansje litt dempemateriale bak, vurderer også fuel cell, div dørlister, matter. det som er jort er mye lettere eksosanlegg, og lettere seter mer forslag takk
hylle Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 det er bare litt gøy å kunne dra ut baken en gang iblant og fikse noen åttetall i ny og ned, spesielt når man har litt motor Nå har jo ikke du spesiellt mye motor sånn i forhold til vekten på bilen din.. Med automatkasse har du kanskje 225hk på hjulene..
muskla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 540 er en veldig tung bil og jeg er derfor interessert i hva jeg kan gjøre for å slanke den noen 100kilo uten at det går på bekostning av utseende og sitteplasser.. i første omgang vil jeg fjerne reservehjul, jekk, div deksel og luker bak, kansje litt dempemateriale bak, vurderer også fuel cell, div dørlister, matter. det som er jort er mye lettere eksosanlegg, og lettere seter mer forslag takk Smile
hylle Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Virker litt dødfødt. Sleng på turbo istedenfor å slanke vekt.
muskla Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 nei, altfor dyrt og mye arbeid.. greier jeg å slanke noen 100kilo så vil det nok merkes på ytelsen et alternativ kan være å satse på aluminiumsdeler i understell
hylle Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Herreguuud Neineineeeeeei Men gjør det du selv vil du;) Lykke til.
hagenisse Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 nei, altfor dyrt og mye arbeid.. greier jeg å slanke noen 100kilo så vil det nok merkes på ytelsen Ja, og mye mer enn mer effekt vil. Men... for å slanke noen 100 kilo så må du virkelig ribbe bilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå