muskla Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 har en 540. dette er en veldig tung bil, spesielt foran. hvordan har det seg at når jeg satser og skal sladder så er den så jææævlig understyrt?? den går liksom rett fram og vil ikke slippe skikkelig bak.. skal nå montere diffbrems og stivere understell, pluss driftedekk bak. er det noe mer jeg kan gjøre, med for eksempel vektfordelingen?? plukke ut mer vekt bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 har en 540. dette er en veldig tung bil, spesielt foran. hvordan har det seg at når jeg satser og skal sladder så er den så jææævlig understyrt?? Akkurat det! Stivere stabstag bak og andre hjulvinkler (mer toe-out) burde hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 tar du ut mer vekt bak så vil den jo bli enda mer understyrt. få heller inn mer vekt bak. Jeg ville kjørt på en sånn vegvesen vekt og sett vektfordelingen. BMW skal jo være ganske 50/50. men diffbrems og stivere fjæring skal nok hjelpe en del ja. Ville sjekket hjulstillingen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 tar du ut mer vekt bak så vil den jo bli enda mer understyrt. få heller inn mer vekt bak. Øøøhhhh.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 hva menes med andre hjulvinkler og hvordan får jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 tar du ut mer vekt bak så vil den jo bli enda mer understyrt. få heller inn mer vekt bak. Øøøhhhh.... hva øøøøh? Stemmer jo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 delte meninger der tror jeg. økt vekt foran gir jo økt veigrep foran, som fører til overstyring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 tar du ut mer vekt bak så vil den jo bli enda mer understyrt. få heller inn mer vekt bak. Øøøhhhh.... hva øøøøh? Stemmer jo det Nei, jo lettere bilen er bak, jo lettere slipper den.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 tar du ut mer vekt bak så vil den jo bli enda mer understyrt. få heller inn mer vekt bak. Øøøhhhh.... hva øøøøh? Stemmer jo det Nei, jo lettere bilen er bak, jo lettere slipper den.! Ta en hundai h1 eller en hiace som eksempel=) spinner lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Hvorfor er Auda så understyrt da? Jo fordi motoren sitter foran frontløktene.... tung og jævlig foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Men det har ingenting med understyring å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Er det å spinne lett når du sår rolig du er ute etter eller er det å kaste bilen ut i sladd i fart for å drifte? Er den tung foran så vil den jo bare forsette fremover om du prøver å svinge og du får en bil som oppfører seg som en gnager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 dette er en automat så bilen må kastes ut i fart, regner med at det da er bedre med tung bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 540'n min sleit ikke gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Tror jeg heller ville brukt bilen til andre ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå