Yngvejos Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 Fordi jeg fikk ett nytt som er høyglanspolert.
winchester Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Ah, forståelig. Skulle gjerne tatt det på flekken, men som en deltidsjobbende student med luksusbehov har jeg dessverre ikke mer enn en 100 lapp å leve på til starten av neste uke, hehe
Fixfax Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 om du har 100 kronet til og leve på i en uke, kan du glemme luksu behovet ditt kjøp nudler det er billig. sorry, men måtte nødt, og dette er vel ganske billig? mye koster frakt?
e30 tic Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 gir du meg ein god pris kan me sikkert få til en deal på westcon, om det tilfeldigvis ligger baki e-34'en en dag du er på jobb. så slipper du styre med frakt osv
Yngvejos Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 gir du meg ein god pris kan me sikkert få til en deal på westcon, om det tilfeldigvis ligger baki e-34'en en dag du er på jobb. så slipper du styre med frakt osv Jeg er ferdig på Westcon nå, men vi kan alltids møtes en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå