turbo2 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Tenkte å lage en liten tråd om min bil som er under lett oppstrekk. Kjøpte bilen for 3 uker siden. Da var bilen helt orginal urørt. Bilen har fullt service hefte og en eier før meg. Totall renset bilen inni (tatt ut seter og alt) og utenpå. Det som er kjøpt inn av mods er: Gule Frontlamper GT splitteren til m3 fronten Nye Sidelister med BMW motorsport emblem (De gammle orginale var morkne!) 60/30 mm senkesett Ny girkule, (den gamle var slitt) Bagasjeromsmatte i gummi 18" CSL felger. 225/40-18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Tar gjerne i mot tips og innspill til endringer. Kommer gule tåkelys også og sorte nyrer... Bilen er som en DRØM å kjøre!! Tight og fin som ny!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 kom med flere bilder da så kan vi sikkert komme med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Skal montere det meste i morgen, så da legger jeg ut noen bilder med alt på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Montert hjul i dag og frisket opp calipperene litt.. 15 mm spacer bak AKKURAT passe! Satt på nye side dekaler i listene.. Mangler bare gule lysene og senkesett nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Tørr jeg spørre hvilket lokale du holder til i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 www.poleposition.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Dæven denne var pen! Likte det du hadde gjort hittil! Eneste og sette fingern på er senkinga de foran, kunne vært litt lavere i front Eleers perfekt i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Forresten si ifra vis du skal selge de gule lampene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Takker for alle gode ord! Bilen er nok så høy, pga at den IKKE er senket enda..hehehe 60/30 mm senkestett venter til uken. Lampene kostet meg 3800,- ink mva og frakt, vil du ha de kan jeg sikkert skaffe ett sett til. Er Bosch og ikke Hella, det som gjør de SÅÅÅ spesielle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 pen bil det der. skulle jeg satt fingeren på no så er det det klistremerke som står på di nye listene dine. burde heller ha orginal m.tecknic merke. men det er jo min mening. nydelig er den hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 pen touring Bo ! Gule lamper rocker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Nei må ha BMW motorsport merke...har blitt tradisjon det. Jepp bjørn, må ha gule lamper, hadde det på M3en også.. du som har de gammle mine eller? solgte de til han på GS...Jarmund? Han med den blå m3 compacten Blir vel m3 denne touringen også kjenner jeg meg selv rett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Gleder meg til og se bilder av bilen med de gule lyktene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Nei må ha BMW motorsport merke...har blitt tradisjon det.Jepp bjørn, må ha gule lamper, hadde det på M3en også.. du som har de gammle mine eller? solgte de til han på GS...Jarmund? Han med den blå m3 compacten Blir vel m3 denne touringen også kjenner jeg meg selv rett.... Jeg har kun gul 3M film på frontlampene.. Jeg søkte en god stund eller slike gule som du har. Grøftelysene mine er org gule.. Du får bygge om til M3 ja.Det er jo ikke mange touringer med S motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå