[space] Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Pass opp for veipirater av den mer ekstreme sorten: http://www.dagbladet.no/2009/07/08/nyhe ... i/7090662/ Vennesland mener biler med norske skilter er spesielt ustatt.- Den norske N-en står ikke for nothing, og det vet de kriminelle godt. Det er en kjent sak at det er mye verdier å hale fra nordmenn. Feriepakkede biler med mye bagasje er også utsatt, forteller Vennesland, som likevel synes det Bjerrang ble utsatt for er spesielt grovt. Er vel ikke lenge før det samme skjer i Norge, om det ikke allerede har skjedd?
MPowered Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Vi hadde nettopp et tilfelle av noen her som "trengte hjelp" og stoppet trafikken som kom, for å rane dem. Det er sikkert ikke så enkelt dersom du er alene i bilen og de er 3-4 stykker som truer deg.
Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Holdt på å kjøre ned ein av de "hjelpetrengende" østeuropeerne ifjor, da han strakte seg inn for å ta mobilen min gjennom vinduet... 1ste gir og flat pedal.... De står langs Solaveien / Tanangerveien for tiden...
valrun Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 1ste gir og flat pedal.... Mens du hadde godt tak om armen hans forhåpentligvis?
Andreas1 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 ":1v0peorg]Pass opp for veipirater av den mer ekstreme sorten:http://www.dagbladet.no/2009/07/08/nyhe ... i/7090662/ Vennesland mener biler med norske skilter er spesielt ustatt.- Den norske N-en står ikke for nothing, og det vet de kriminelle godt. Det er en kjent sak at det er mye verdier å hale fra nordmenn. Feriepakkede biler med mye bagasje er også utsatt, forteller Vennesland, som likevel synes det Bjerrang ble utsatt for er spesielt grovt. Er vel ikke lenge før det samme skjer i Norge, om det ikke allerede har skjedd? Mistenker sterkt robbingen av nordmenn i Norge allerede er igang. Eksempelvis sto det flere ettermiddager i forrige uke en bil i bussfeltet der Tr.heimsveien går inn på Sinsenkrysset med panseret oppe og forsøkte å stanse biler. Like før, men på veien "bak holdeplassen" lenger ned mot byen sto en E-klasse og speidet mot denne 190-en. Kona mener bestemt det var de samme som stoppet biler og som påtvang folk å kjøpe liksom-gull og skit noen dager tidligere. Har'nte sett dem denne uken, så da er de vel og prøver lykken annensteds.
Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 1ste gir og flat pedal.... Mens du hadde godt tak om armen hans forhåpentligvis? Nei, tenkte i ettertid at jeg kunne kjørt opp vinduet samtidig, men han hang med ei lita stund... dette var med den gamle landroveren, og ikke bimmeren...så riper og slikt dreit jeg i...
Mr E30 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 1ste gir og flat pedal.... Mens du hadde godt tak om armen hans forhåpentligvis? Nei, tenkte i ettertid at jeg kunne kjørt opp vinduet samtidig, men han hang med ei lita stund... dette var med den gamle landroveren, og ikke bimmeren...så riper og slikt dreit jeg i... skulle slept han etter et stykke så kjørt over han gjentatte ganger for så å stjele hans mobil!hehe
NiklasJa Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Blir så forbannet over folk som kommer til Norge bare for å stjele. Leste i en annen artikkel at noen rumenere mente de hadde rett til det. De rettferdigjorde etikken hvertfall, med grunnlag i forskjellig levestandard. Skulle ønske jeg hadde baller til å bare la agressjonen ta overhånd, ta ett balltre. For så å knuse bilen og skallene til de jævlene. Politiet får ikke gjort så mye, bare varetekt ett par dager så er dem fri. Likte tilltaket med hurtig rettsaker for slike saker. Det er noe de har startet med i follo tingrett. Men mest av allt skulle jeg ønske politiet kunne få det enklere med å utvise dem fra landet (send dem til sverige ). Nå får jo politiet t.o.m. kjeft fordi de tvangsutsender folk ved å dope dem. Hvordan skal de eller gjøre det? Bestikke hjelper ikke, kansje bruke rå kraft?
Andreas1 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Nå får jo politiet t.o.m. kjeft fordi de tvangsutsender folk ved å dope dem. Hvordan skal de eller gjøre det? Bestikke hjelper ikke, kansje bruke rå kraft? Ser ikke helt problemet. Det er bestemt at de ikke får være i landet, og må hjem. Som en siste "god-tur-hilsen" blir de dopet litt for å gjøre turen mer behagelig. Må da være bra det vel! Hvem skulle vel ikke ønske de kunne få sove litt på en lang flytur? Neida. Spøk til alvor, - Skjønner politiet godt som skal håndtere dem. Slipper nok svært mye ubehag ved å gjøre det på den måten.
Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hadde det vært meg hadde jeg teipet fast tazeren til de hele flyturen... Var nettopp utom en kamerat - han mangler samtlige vinduer, anlegg, airbags og interiørlister (WTF?) - i tillegg regner det... Han mener garantert at det er polakkene (samlebegrep - mer politisk korrekt; Øst-Europeere) som jobbet i huset ved siden av...
Mr E30 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 de har det for godt i Norge.Har jo hørt om de som søker asyl å får avslag.De får faktisk med seg penger for å starte på nytt "hjemme" sikkert litt dop med på flyet å.
oddis Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Vi trenger politikere som tørr å gå i strupen på menneskerettighets-organisasjonene og fortelle dem at det må gå en linje der man må ta hånd om mennesker på en spesifikt primitiv måte, når man har nådd et gitt bristepunkt. Man forstår ikke at noen menneskegrupper er opplært i en ekstrem overlevelsesteknikk. Har du 1 krone å leve for om dagen så læres du opp til å klare deg på 1 krone.. Du ser jo hvordan USA tok hånd om fangete somaliske pirater ombord på fregattene sine. Bakbundet, beina i kors, hette over hodet, og Born To Be Wild i bakgrunnen.. Kanskje det kunne vært et effektiv måte å få dem til å hate varetekt? Ja, mine fire siste linjer var sterkt overdrevet, bare slik at jeg ikke blir hakket på for det.
bad_ip Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Er ikke rart de kommer til norge. Blir ikke akkurat hardt straffet. Var en sak tidligere med noen øst-europere. Husker ikke helt spesifikt hva dette var for noe. Men de var fornøyd med politiet. For de var så utrolig snille i forhold til hjemlandet. Der ville de blitt behandlet som dritt og banket av politiet.
Gunnar Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Syns det var litt tynt grunnlag for å påstå at dette var veipirater. Opplevde nesten det samme mellom Oslo og Drammen for rundt en måned siden. Noen idioter av østlig opprinnelse i en svensk jentebil som prøvde å stoppe meg. Skjønte det var noe i gjære og dro opp i unevnelig fart for å komme meg unna, men hadde bilen stappfull av tunge Ikea-varer og lamper, så det føltes ikke spesielt stabilt, bråsvingte av på Liertoppen, og de kryssa rett over sperrelinjer mellom biler fra venstrefila, fant ut at dette gadd jeg ikke, så jeg kjørte fartsgrensa retning Liersenteret, da tok de en saiko forbikjøring inn mot rundkjøringen, og bråstoppa ved midtrabatten, slik at jeg ikke hadde noen vei å stikke, annet enn feil vei inn i rundkjøringen. Når de da kom ut så syns jeg det var like greit å rygge, snu og stikke. Folk av noen opprinnelser/kulturer har en smule mindre toleranse og er en smule mer hissige enn de fleste etniske nordmenn (gjelder selvfølgelig ikke alle), og Spania er definitivt et av disse landene. Skal ikke se bort fra at han bare gjorde en eller annen manøver i trafikken de ikke likte. Må jo også legge til at artikkelen som allerede lukter agurk ikke blir noe bedre av at de prøver å få mer smell i den av å skrive at det er en bil til godt over millionen. Too bad at den har grønne skilter og ligger på ca. 680.000,- ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå