Jay-O Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Selger min Canon 350D (Kiss Digital N) selges med org 18-55 objektiv, 1gb minnekort og batteripakke/vertkalhåndgrep. Selges for 2500,- grunnet overgang til større kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hadde du giddi og tatt noen bilder av det? Så jeg for sett åssen stand det er i?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hvor mange eksponeringer har dette tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hadde du giddi og tatt noen bilder av det? Så jeg for sett åssen stand det er i?? Hehe..ta bilder av sitt eget kamera skjønner poenget.men var bare litt morro måten det sto på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Hadde du giddi og tatt noen bilder av det? Så jeg for sett åssen stand det er i?? Hehe..ta bilder av sitt eget kamera skjønner poenget.men var bare litt morro måten det sto på Haha! Skjønte hva du mente også Ble litt feil skrevet, mente ikke det kameraet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå