Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hei! Har en kamerat som skal selge felgene sine som har stått på en Bmw 7-serie. Disse selges UTEN dekk og er 95% strøkene. Et par av felgene har fått noen små slitasjeriper på kanten, men dette er ikke store greiene. Boltsirkel: 5x120 Felg: 19'' Hartge replika ET: 15 Bredde: 8.5'' foran og 9.5'' bak (mulig det er 8.5'' der også - skal få dette sjekket opp) Pris: GI BUD! Bud under 4000,- er uaktuelt har jeg fått beskjed om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Det er ikke hartge replica (tror jeg). fine felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 har du noen bilder av de på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Det er ikke hartge replica (tror jeg). fine felger! Hmm, jeg fikk fortalt det men mulig det er feil.. Står Hartge replika på ene esken den lå i også men Ja, meget pene felger! veldig lyst på de selv, men tviler på at jeg får de på en E46 vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 har du noen bilder av de på bil? Ikke på bilen de satt på, men fant et bilde på google av felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Ikke samme felgenne på bildet av den E46'en der.. Det ser du vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Ikke samme felgenne på bildet av den E46'en der.. Det ser du vell? nærmeste jeg kommer.. er ikke mye forskjell ihvertfall går innover som de på bilde disse også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Ikke samme felgenne på bildet av den E46'en der.. Det ser du vell? nærmeste jeg kommer.. er ikke mye forskjell ihvertfall går innover som de på bilde disse også.. Da syns jeg du skal se litt bedre etter, da det er rimelig mye som skiller. Slikt ser hartge replia felger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Kan ikke sammenligne disse. Er jo 2 helt forskjellige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Ikke samme felgenne på bildet av den E46'en der.. Det ser du vell? nærmeste jeg kommer.. er ikke mye forskjell ihvertfall går innover som de på bilde disse også.. Da syns jeg du skal se litt bedre etter, da det er rimelig mye som skiller. Slikt ser hartge replia felger ut. altså, har ikke sittet en time og leitet liksom.. Fikk bare beskjed av kameraten min og legge de inn, og han sa det var Hartge replika felger.. men mye mulig de ikke er helt like.. Noen som kan si meg hva slags felger det evt er? men utifra det bilde du la til, så er det ikke mye forskjell spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 men utifra det bilde du la til, så er det ikke mye forskjell spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 men utifra det bilde du la til, så er det ikke mye forskjell spør du meg.. hehe.. ser jo LITT forskjell.. Men har samme farge, to skruer mellom hver eike og rimelig like eiker.. Men mangler de små hullene ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 aez felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå