Gå til innhold

E34 touring ønskes kjøpt!

Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Som overskrifta sier...

Ønsker å kjøpe e34 i grei stand. Blir ikkje lei meg om det er skinninteriør og bilen er litt senka. Helst med m50 maskin i.

Helst vil eg bytte i min e34. Den er nettopp bygget om fra m20 til m50 og fungerer som det skal. EU godkjent til 2011 og årsavgift er betalt.

Alt om bilen min finner du i tråden i signaturen. (felgene må vurderes om følger med. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Astri.

Touringen ble nok bare levert med M50 av 6 sylinderne. Så der får du motoren du trenger uansett.

Ellers er nok Touringen en del mer attraktiv enn sedan som E34, eller at prisnivået er høyere på Touring. Da blir det vanskelig å bytte jevnt. I tilfelle får du en dårligere bil tilbake.

Jeg vil senere i høst ha klar en 93 mod 530IA V8 Touring. Diamantsort met. Grått skinninteriør.Klima. Dobbelt soltak m.m. Den planlegges ombygd til 540 med 5 trinns manuell kasse. Har både 4,0 og 4,4 liter liggende. Vet ikke enda hvilken motor jeg velger. Men blir ikke veldig dyr. Ca 60.000 kr. Avhengig av hvor mye den blir påkostet av nye deler. Den er varebilregisrert enda, men om ca et godt år kan baksetet settes inn uten avgifter.

Jeg vil nok heller ikke ha innbytte i eldre E34 sedan,dessverre.

Så i tilfelle det drar ut med kjøp av Touring, kan dette være et godt alterativ.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge bilen er en V8 originalt, er det ingen problemer. 3 og 4 liter motorene er helt like utvendig. Så vekten blir ikke forandret. Og alt er likt med tilkoblinger.

Er bare noen småting med bremsene. Ventilerte skiver bak. Men det har jeg klar allerede. Men det tar som sagt noen måneder før dette er klart. Har en annen bil som må gjøres ferdig først.

Du får se hvilke alternativer som dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...