Gå til innhold

Ta ut orginal kasett-spiller/radio e36

glennarl
 Share

Anbefalte innlegg

Enkelte spillere har 2 pinner du stikker inn i hull foran spilleren. Den der tror jeg har en litt brei "pinne" for å stikke ca på midten av kanten på hver side, denne skal da gå inn i spor på spilleren noe som frigjør låsen på den og du kan da trekke spilleren ut. Pleier som regel å ligge ved bruksanvisningen for spilleren om den fortsatt finnes. Det kan også være jeg tar feil, lenge siden sist jeg hadde en slik spiller selv.

Du vet ikke om noen firma som monterer bilstereo da? De kan ha slike pinner liggende, som et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok stemme d ja, er jo 9 år siden sist jeg plukket ut en slik spiller av en E36.. Glemmer fort når man ikke har gjort det nylig ;-) Måtte bare ta sjansen å svare likevel, noen ganger får man treff, eller iallefall hjulpet litt på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak de to "lokkene" er det to hull.. ikke noe torx skrue. Har prøvd å stikke noe tynt, hardt inni for å frigjøre en evt. lås som måtte være der, men skjer fint lite. Ser ut som mange som har prøvd tidligere, og derfor har disse hullene blitt noe deformert :S

Flere tips noen? "Litt" lei av å ikke ha cd-spiller i bilen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...