Lars-Nord Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Det kommer mer En eier, 88000 km, 110 % orginal og strøken, Aldri vært ute i regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Oi oi oi, ser ut som den jeg ville hatt i garasjen min allerede det der... Gleder meg til å se mere. Vil ha mere nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 den så strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 skal si den så flott ut. Har veldig lyst på e21 323i selv, men det var det med plassen da desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 denne så passe bra ut da!! stått inne på stua hele livet el? Flott bil ser d alle fall ut til å være..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Syke s....! Strøken vogn! Hvor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 så bra strøkent ut ikke mange igjen av de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 så bra strøkent ut ikke mange igjen av de der Du hadde vel en e21 du Kenneth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Gratulerer med strøken bil! Syke s....! Strøken vogn! Hvor fant du den? Han fant den på Blocket.se antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 denne så passe bra ut da!! stått inne på stua hele livet el? Flott bil ser d alle fall ut til å være..! Stua er for møkkete til det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 denne så passe bra ut da!! stått inne på stua hele livet el? Flott bil ser d alle fall ut til å være..! Stua er for møkkete til det tror jeg. Kan nesten se slik ut ja. Artig å se slike eksemplarer alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå