Lars-Nord Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 vakkert! må ikke kjøre på dissa bilene så mange km nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Kommer mer bilder. Tar bare litt tid å legge inn. Har 800 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Fine bilder. Så ut som en fin tur. men jeg må spørre..Har du tatt deler fra en original E21 Alpina, og montert delene på en E21 323i som også var original? Slik at du nå har to E21,er som ikke lenger ser original ut nå? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ok. Da henger jeg med Nydelige biler du har ihvertfall Gleder meg til å se flere bilder fra turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Var ute og prøvde en alpina på turen. Fikk en halvtime som passasjer. Var verdt hele turen. Oppe i alpene i italia med en som var villig til å prøve bilen. Bremsene mistet vi en gang på slutten. gikk varme. På bildene ser du bremsene av en orginal alpina og bremsen jeg har på min bil. Front bremsene er noe for seg selv. Bak bremsene mine er større enn det som er orginalt foran på en alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Fant ett bilde på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå