Gå til innhold

...

Anbefalte innlegg

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med en usedvanlig flott og unik bil, en av de aller fineste bilene jeg har sett her inne, denne kommer bare til å stige i verdi fremover så pass godt på den.

Ang. frontspoiler så synes jeg at Alpina sin er finere enn BBS sin, og hvis du skal ha Alpina hjul så ville jeg valgt Alpina front også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor det skal gjøres noe med den overhodet. Få den til landet. Trygt, uten skader av noe slag. Stu den vekk på betongdekket i en garasje og la den stå. Hvis du ikke finner ett utstillingsvindu for den hvor den kan stå hele året. Noen biler skal bare ikke brukes. Og det går selvfølgelig på at dette er en klassiker av en tilsynelatende utrolig stand og ett fantastisk vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir målløs jeg.. etter det du skriver fortjener denne bilen all respekt den kan få!! Om det skal stilles ut hos noen forhandler bør det jo neste være gjerde rundt slik at ikke folk kan gå å gni glidelås og knapper rundt bilen (for å sette d litt på spissen). Folk flest skjønner vel at dette er et dyrebart sammleobjekt, men d kommer vel ramlende inn folk som ikke har like mye forståelse for hva dette er og betyr.. Er vel kanskje "one of a kind" d der..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...