Just-turbodiesel Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 satan så strøken! ta godt vare på smykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Skinn og bein, for en bil! Denne må du bare pøse ut bilder av. Håper ikke du har Riegerplaner med valsing av hjulbuer for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Gratulerer med en usedvanlig flott og unik bil, en av de aller fineste bilene jeg har sett her inne, denne kommer bare til å stige i verdi fremover så pass godt på den. Ang. frontspoiler så synes jeg at Alpina sin er finere enn BBS sin, og hvis du skal ha Alpina hjul så ville jeg valgt Alpina front også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Sykt pen bil den der skulle stått i et utstillingsvindu ja ta godt vare på den der kondolerer mht Arne. men gratulerer med en av mest strøkene klassiske BMW jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Fatter ikke hvorfor det skal gjøres noe med den overhodet. Få den til landet. Trygt, uten skader av noe slag. Stu den vekk på betongdekket i en garasje og la den stå. Hvis du ikke finner ett utstillingsvindu for den hvor den kan stå hele året. Noen biler skal bare ikke brukes. Og det går selvfølgelig på at dette er en klassiker av en tilsynelatende utrolig stand og ett fantastisk vedlikehold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Enig med Fliid. Hadde det vært min hadde den blitt konservert, lagret og beholdt original. Men hver sin lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 blir målløs jeg.. etter det du skriver fortjener denne bilen all respekt den kan få!! Om det skal stilles ut hos noen forhandler bør det jo neste være gjerde rundt slik at ikke folk kan gå å gni glidelås og knapper rundt bilen (for å sette d litt på spissen). Folk flest skjønner vel at dette er et dyrebart sammleobjekt, men d kommer vel ramlende inn folk som ikke har like mye forståelse for hva dette er og betyr.. Er vel kanskje "one of a kind" d der..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Spinn driten i stykker! Haha, neida, flott bil, men brukes skal den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Finner ikke noe Alpinafront, men Hartge er like ekslusivt, og du kan by ned til 690 kr for den Langt penere enn BBS https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=10 ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Sinnsykt strøken bil! Men som Yngve sier, den skal brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 hvorfor skal du ettermontere plast? med tilhørende borring i karosseriet.. da er den ikke lenger original, og den var skikkelig velholdt kjøremaskin. Hold den sånn den er! Leie bilhenger med skap for flytting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 *Sikle sikle* Denne må du hvertfall ikke stue bort! Ta den med på treff, lukter "beste originale bil" på lang vei her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå