plumbo79 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 wow! jeg er uten ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Artig bil det Sjeldent de er så strøkne på den aldern der Ta godt vare på den videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 SYKT FIN BIL!!!! Jeg tror jeg har verdens best bevarte 81 323i.Inntil noen kommer med en som er bedre Jeg vet om to, men de koster godt over 100K Har du noen linker til disse? Mobile.de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Om han døde 54år gml, var han 25 når han kjøpte den. veldig godt gjort at en ungdom er så nøye, ser ikke ut til at den har hatt en eneste rivstart;) , Hva kostet noe så gromt no nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Mener de sa prisen på bilen ny i sverige var ca 65.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 noen som vet hva de kostet ny i Norge, mener fattern sa de var rimelig dyre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 for et smykke av en bil, men har beskuet en e21 318 78 modell med 4000km på telleren, ja hørte riktig, står på østlandet , men helt klart dette er en 323i original bil som du måååå ta vare på, riktig farge er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Fy for en bil! Helt ehm, har ikke ord! Gratulerer med et prakt eksemplar. Regner med at denne blir tatt godt vare på i mange år fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Du får ta deg en tur til bærums verk og kikke på bilen om du er forbi. Bilen kommer ikke til å bli mye brukt nei.. Men skal ha den ned til nederland 5 september på treff. Ble faktisk invitert til å bo hos Jeron som har www.bmwe21.net, han ville se om han kunne finne noe dritt på bilen, eller slenge noe dritt på den om den er så fin som jeg sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Du får ta deg en tur til bærums verk og kikke på bilen om du er forbi.jøss, står jo ikke langt unna meg da, hadde vært en opplevelse å fått sett denne i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Hjemme i morgen om du vil. Er ikke dum den du har heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Det der er definitivt noe jeg kunne tenkt meg selv. E21 er GROOOOmme biler, og ja, de begynner jo å bli sjeldne. For å være ærlig så har jeg de siste åra kun sett e21 på entusiast treff. Fattern hadde en slik på 80 tallet som han kjøpte da han studerte i Belgia, og han tok den med hjem(importerte) og solgte den i Norge med fortjeneste. Det var en 323i. Eneste som irriterte han med den var at det var uoriginal takluke på den. Ellers veldig pen bil. Men såklart, 3dager etter salg kom en journalist på døra og lurte på om han ville ha et bilde og det var jo såklart bilen som totalvrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 hvilken slanger? De nederst er til innsprøytninga i allefall, mekanisk sprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå