ole_m7 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Nå har jeg bytta clutch til plant, og letta m5 svinghjul, 765 trykkplate og 4-pucka sinter. Griper MYE bedre gitt, og takket være mye lettere svinghjul akser den bedre på 1, og 2 gir også. Org svinghjul var faenmeg 11cm tykt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 I dag har jeg satt på noe sykkeldekk bak (255/40-17) og spinni masse! Bilen er jo som skapt for å herje med! Relativt grei røykutvikling da jeg snurra og det gikk baklengs mens speedometeret banka på 110km! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Ååååå.. misunnelig!! Jeg prøvekjørte en B10 biturbo for ett par år siden! En helt fantastisk bil! Hadde det ikke vært for at den var skøyta, så hadde nok den stått hjemme i tunet den dag idag! Gratulerer med ett av BMW`s råeste kunstverk Pass godt på den, og gi besked når den skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 denna dør vell snart ole... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Morty: dør? hvorfor?? øystein: jepp, alt er til salgs for riktig sum cash. Men sånn ståa er nå blir det vel litt overhaling til vintern. ny lakk, alpina striper i gull etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Hvordan går denne i forhold til en E34 m5 3.8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 nja. er vel ca likt opp til 80 ca, og da blir 3,8'n langt bak. Skal måle 100-200km og se hva den klarer det på, hva en m5 klarer på er vel å finne på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 her ser du hvordan det gikk biturbo vs m5 3.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Min gjør hvertfall 100-200 på 9,6 sek.. gjennomsnitt av 3 ganger test og begynte i 3gir og havnet til slutt på 4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 må få på lexux baklampene dine nå da. også mp du vell spandere på en alu vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 ALu vinge og lexus lamper er på vei morten! 22" krom felger også type komlokk. Detta blir vilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 det blir bra vell få på glassfiber stylign og da? alpina plogen er jo ikke noe fin så den kan vi vell rive av i en fortauskant? enkelt a gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Jepp, helt enig morten... må bare finne en skikkelig hard kant. Glassfiber er bestilt. type "bilen min ser ut som et fly" styling.. Andre mods blir: 6" eksos uten lydempere leksus løkter front fra e36. litt modda bytte girkasse til en fra 318. har hørt den er bedre. flammelakkere den rosa. noe mer? ja, rat-look interiør.. bare å sette fyr her og der i det orginale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 front fra e36. litt modda bytte girkasse til en fra 318. har hørt den er bedre. noe mer? ja, rat-look interiør.. bare å sette fyr her og der i det orginale.. Hahaha! Meget pen bil forresten, nye bilder snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Og glem ikke hai-finne antenne, boomblaster på takstativet (Du vil vel at ALLE skal høre musikken du liker? ), M5 rillene på skjermene, og sist men ikke minst, 1000-metere foran nyrene. DA blir det en grombil. Eller ikke. DRITFIN bil! Drømmen er Alpina B10 BT, men får holde meg med 525'n hittil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå