Gå til innhold

iPhone/iPod på Pioneer AVIC 900 BT


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har pioneer sin AVIC 900BT, og har usb tilkobling på denne. Og her om dagen skulle jeg bruke den til å lade iPhonen min, og da oppdaget jeg at denne kabelen også fungerer som det andre ekstrautstyret - gir meg muligheten til å styre musikken på iphonen min via navi'n.

Det eneste problemet jeg ser....... er at det ikke kommer LYD!!

noen som vet hva jeg må gjøre?

finner ingen instillinger som kan forandre på dette. Kanskje det er noe jeg har oversett, eller klarer ikke pioneeren og hente ut lyden rett og slett fra usb-kabelen, merkelig i såfall. spesielt når jeg kan styre og hente de små bildene fra de enkelte sanger / album også.

Fant ingenting om dette forumet, så håper nå på at noen kan hjelpe meg!

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fet spiller det der, har den selv. Jeg hadde akkuratt samme problemet som deg, men jeg fant det ut. Du må inn i instillinger og gå i AV-lyd menyen, der må du trykke på "aux in 1" til det kommer ipod i rammen. ;)

Jeg prøvde det jeg også, men det funket ikke. I følge han som monterte den for meg, så må jeg ha den spesialkabelen til pioneer som må kobles inn bak for at det skal fungere!?

Sikker på at du ikke har den allerede da?

Fordi det finnes flere typer, jeg har bare den som er for standard usb. Men hadde vært kult om jeg slapp den ekstra kabelen, siden han sa det ville koste 500 kroner + jobben å få det plass bak der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spolere tråden her nå, men vurderer å kjøpe denne spilleren i USA når jeg skal over der, og lurte på om den er "låst" til dvd-sone 2 når den kjøpes eller om den låses etter 5 dvd-avspillinger slik som dvd-spillerene på pc'en gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spolere tråden her nå, men vurderer å kjøpe denne spilleren i USA når jeg skal over der, og lurte på om den er "låst" til dvd-sone 2 når den kjøpes eller om den låses etter 5 dvd-avspillinger slik som dvd-spillerene på pc'en gjøres?

Tør jeg ikke svare på!

Har aldri testet. Nå reiser jeg til Stavanger på jobb ikveld, så jeg får heller ikke testet før evt om 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omnislash: Du må ha denne kabelen for å få lyd ja. Verdt hver en krone

Kabelen er ikke så ille, men jeg må ha en til å bruke 1-2 timer for å få den på plass også, siden det er custom-build for min bil.

Og han er ikke akkurat sånn kjempekul på timeprisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...