RoaldJ Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 nå gleder jeg meg til jeg får lakk på csl-luka vår mye stress å bytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Feeit bakende på den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 5600,- koster luken hos GS Roald: Faktisk overraskende bra luke. Men måtte slipe vekk litt her og der. Bla. til lyktene, låsen. Lage hull til ledningsnettet ++ Eksos: Takkar Ganske fornøyd med bakenden selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 jeg hadde liggende ekstra lykter som jeg gav lakkereren, slik at han kunne tilpasse dem før han lakker den. jeg kjøpte glassfiber-luka da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Nå til salgs ! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=124835 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Rå denne bilen her sett denne veldig ofte men aldri fått studert den skikkelig for grøftelysne dine treffer meg midt i tryne som gjør at det er vanskelig og se noe som helst ellers ikke noe annet og si en lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Smooth, Likte fargene på bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Rå denne bilen her sett denne veldig ofte men aldri fått studert den skikkelig for grøftelysne dine treffer meg midt i tryne som gjør at det er vanskelig og se noe som helst ellers ikke noe annet og si en lykke til med salget Hehe. Takker for det.. Ikke bare bare det der med grøftelys.. De lyser rett ned i bakken, men som du vet sliter vi litt med regnvær her i bergen Fredrik: Takkar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå