T_A_L Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 hei har en 97 mod 318tds org m-teck som jeg vuderer å selge. for trenger en større bil.. mer info kommer seinere. og bilder innvendig. spør om det er noe. helst på pm. den har rulla nesten 326000km men bærer ikke noe preg av det. legger ved noe info fra da jeg kjøpte den. stort sett de meste av slitedeler nyt.justerbart senkesett.m3 og pollyurutan foringer,sports eksos,kn filter,18"org bbs sommer hjul med bra dekk,15 vinter med pigg.skinnintriør med armlene,sort taktrekk,m instegslister og gulvmatter. 325 ventilerte bremser,skifta vannpumpe og multirem,samt all olje og filter på motor,gir og diff på 305.samt diselfilter. mangel lapp godkjent og fjærnet.. har nå kjøpt inn nye fjørbein og fjærer. Bitte litt rust i 2 hjulbuer. justertbart senke sett 18" bbs sommer felger 2 nye dekk sort skinn ac stor kjøre cp mulig 17"vinter felger med helt nye dekk følger med.. ny bremser forran sommer 08. blir bytta bremser bak før salg en liten ripe på bakskjerm:( byttet olje på hver 5000km eu godgjent til 2010 midtarmlene. 4X el vinduer Rollo Fjernst./Sentrallås Sport understell byttet luftfilter byttet diselfilter byttet styredyse. 6000kr gjort på verksted nylig eu godkjent noe dere lurer på pm eller tlf 93626763 bilder tatt i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Pen bil du har ikke noe ca pris da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 hmm.. fin bil.. rulla litt langt, men.. er på jakt etter konebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 hmm.. fin bil.. rulla litt langt, men.. er på jakt etter konebil.. den går kjempe fint til å ha rulla så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 tror jeg på.. vet det er gode biler.. =) men det hasta sånn med å finne bil, så skynda oss å kjøpe en 318iTm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 tror jeg på.. vet det er gode biler.. =) men det hasta sånn med å finne bil, så skynda oss å kjøpe en 318iTm.. ok. bare det var bmw var det jo ikke noe dårlig valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 hehe.. sant det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 "bump" ny bilder lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 bytt likt med 318is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 bytt likt med 318is? frister.. men trenger større bil og får ikke plass til bur og rottweiler baki den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 ingen som trenger en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Heh. Nesten maken den første BMW'en jeg hadde den der. Overraskende sprek og temmelig gjerring på drivstoff minnes jeg. Lykke til med salget. Burde være brukbar både som konebil og som nr 1 bil det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå