Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er i tvil om veien osv, og overnatting på Frøya så kan jeg kanskje hjelpe noen få. Send PM til meg om du/dere er int i soveplass rett ved flyplassen :)

Mathias.

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kom akkurat hjem ifra Frøya nå. Om dere lurer på hvor banen ligger tar dere til venstre i rundkjøringen når dere kommer fra tunnelen følg veien til flatval og fortsett til dere ser skiltet "Flyplass". Derretter kommer dere inn i en 80 sone, da følger du veien et par hundre meter og ta til høyre på en grus/asfalt vei! ;)

Er ikke vanskelig å finne i det hele tatt! :P

Skrevet
Hvor å når skal vi møtes for felleskjøring fra trondheim? :) noen forslag?
Hva med å starte felleskjøringa 09.00 da? Oppmøte 08.45 helst da kanskje. Vet ikke helt hvor lang tid det tar å kjøre. Jeg liker hvertfall å ha god tid :lol: Er det slik at tunnelen går til Hitra og deretter er det en ny tunnel til Frøya igjen? Eller har jeg mistforstått? Må sikkert legge inn en del ekstra tid da isåfall
Skrevet
Hvor å når skal vi møtes for felleskjøring fra trondheim? :) noen forslag?
Hva med å starte felleskjøringa 09.00 da? Oppmøte 08.45 helst da kanskje. Vet ikke helt hvor lang tid det tar å kjøre. Jeg liker hvertfall å ha god tid :lol: Er det slik at tunnelen går til Hitra og deretter er det en ny tunnel til Frøya igjen? Eller har jeg mistforstått? Må sikkert legge inn en del ekstra tid da isåfall

To tunneler ja.. Tar vel ca 3 timer fra Trondheim? ;)

Skrevet
Ehh, trengs det noe papirer eller noe får å få kjøre på banen?

Evt. vognkort, og førerkort tenker jeg.

Skrevet

Hvorfor har det kommet opp en rød-merket notis på terminlista hos bmwccn-trøndelag ang frøya-treffet?

Juli

25.07.09 Frøyabanen - Årets mest spennende banetreff. NY DATO!! Mer info kommer nermere!

Noen som vet noe om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...