glennarl Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Min 325 tds soter noe sykt... vet det er normalt at de soter litt, men her er det snakk om at svartrøyken er så intens at jeg ikke ser bilene bak. Dette er helst når man drar på etter å ha stått i ro. Men den soter ekstremt mye ellers også.. den minste bakke og svartrøyken står. Noen som vet hva dette skyldes? Evt hva jeg kan gjøre med det? Takker for alle tips..
glennarl Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Mulig, mulig... Kan det gjøre at den soter mer altså? Andre tips?
glennarl Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 Ja den er chippet. Men da jeg kjøpte den for vel en mnd siden sotet den ikke så mye. Nå er det bare mer og mer..
hauken Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Sjekk slange fra turbo,de var feilen på min,sotet mye...
Bjørner Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 Soting kommer vel av for feit dieselblanding. Så noe muffens med luft / diesel forholdet her. Ellers så kan det være turbo'n din som sliter.
glennarl Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Hvordan feilsøker jeg på disse tingene? Har også problem med at den ikke klarer å holde turtallet. Den ligger å tar av og på gassen, selv om jeg har jevn gass på den. Dette skjer helst i motbakker.. Det er også da den begynner å sote mest. Men soter en del utenom også. Kan disse to tingene ha en forbindelse? Noen som har peiling på hva som er gale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå