Søviknes Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 haha.....helt rett:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 opp.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Bilen her er nydlig! men magnus, om du tar innbytte i stasjonsvogn å mellomlegg, så blir nok dinne her masse lettere å bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 ja får se ka det blir til;) må iallefal ha bil med støre plass ganske snart.heh nokke dritt ditta der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 off tregt salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 jeg tror fremdeles det vil hjelpe med interiør bilder og en finn annonse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 bilder inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 heh har gått rett i glemmeboka...bilen er nå på service. skal ta bilder når eg får den igjen. låver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 då har eg fått knippsa litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Hvordan er det å ta ut/inn barne sete? intr. i inbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 heh....ja ditta med barnesete er ikkje helt det store på dinna bilen. Eg får akurat inn barnesete, med litt makking. så det er egentli derfor eg må selle bilen, litt for upraktisk nå som eg har blitt pappa. har ikkje lyst å selle bilen på en flekk, men eg har ikkje valg:P dessvere byttes bare i penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hei,hvor har du fått tak i lyktesenkere? Har leita på gs og koed men finner ikke? Sorry OT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg