alekspp Skrevet Juli 10, 2009 Skrevet Juli 10, 2009 hei. står plutselig i finnmark og mest sansynlig fri for topppakning. er en 520 med m50b20 motor. noen som har gode råd? må ha bilen kjørbar fortest mulig. eventuelt noen som har en motor stående som vi kan bytte i full fart? bilen står i lakselv nå, men blir slepet til hammerfest på søndag. takker for alle svar, tips og råd.
bue Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Hehe, kom på et tips fra en idiot jeg gikk sammen med på bilskolen: Tøm to bokser radiator-tett i kjølevannet så skal det ordne seg selv, og du kan kjøre minst et år til før du trenger å gjøre noe
alekspp Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 hehe, ja d var jo og en ide men litt seint nå som toppen er skrudd av og bare vente på ny pakning.. skal egentlig kjøre hjem i morgen men ser ut som vi blir stående hær oppe i nord noen dager ekstra
Superbeetle Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Skal du bytte pakning uten å planslipe toppen?
hylle Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 kan jo funke en stund det?! hvis han bare skal hjem med bilen.
alekspp Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 ja, blir nok til og bare fikse i full fart å komme seg hjem.. noen som har en m50b25 motor som har lyst og selge? helst i troms pga dyr frakt
alekspp Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 ja det hadde vert en mulighet. men alt for dyrt.. får tak i deler, får di på tirsdag:D
Melkvik Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Trenger ikke å planslipe toppen for att man skifter toppakning, bare tull det.... Skifta toppakning på e30 min jeg, har kjørt 1500 mil på dette, ikke no problem det, tror ikke det kommer til å bli noe problem heller akkurat....
Superbeetle Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Trenger ikke å planslipe toppen for att man skifter toppakning, bare tull det.... Skifta toppakning på e30 min jeg, har kjørt 1500 mil på dette, ikke no problem det, tror ikke det kommer til å bli noe problem heller akkurat.... Det kommer jo veldig an på hvorfor du bytter den da
alekspp Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 ja, fikk haik hjem på søndag. no drar vi nordover med bil og henger å henter hjem bimmern.. fikk fiksa med ny motor os min onkel til 2000kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå