Bmw.528IA.2000 Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Hei. Går det greit og vaske bilen selv om dørlistene ikke er på? De som går rundt bilen.. Det er jo mange hull etter dem. Er det bare og ta ut pluggene under dørene etterpå? En ting til.. Hvis noen får tilbud om å få kjøpe M-lister og Carbon emblem til en E39 vennligst gi meg en lyd. Betaler 5000,- kr for å få vite hvem som har stjelt de fra min bil. Ikke nok med at de har stjelt dem, de har skrapt opp lakken rundt emblemene når de skulle ta dem av. Jan Tore. Tlf. 41 26 79 49 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.528IA.2000 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Hva er det med folk?? Anyway.. Er dreneringer i bunn av dører med mer, så vaske bilen uten dem er hel greit, men bør kanskje unngå og sette rekord i anntall liter pr sek. rett mot hullene om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.528IA.2000 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 He he, skal prøve å ungå det:) Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Sett en liten teipbit over hullene og unngå og spyle rett på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Angående drenerings kanalene og slikt så er det faktisk ikke så dumt at det kommer litt vann og såpe i dem, da de ofte trenger en liten rens... Alt med måte såklart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Sett en liten teipbit over hullene og unngå og spyle rett på de. Hørtes ut som unødvendig mye arbeid. Plastikken bak dørtrekk samt drens hull er der ikke for morroskyld. Tar av for mye vann det ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Skulle tatt meg 1 min i arbeidstid og ca kostnad på materialer til nesten 1 krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 haha : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Skulle tatt meg 1 min i arbeidstid og ca kostnad på materialer til nesten 1 krone Hadde brukt flere dager på glemme det synet, om jeg så en som sto og teipa over alle hulla før en vask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå