carlhaakon Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 kjøpte meg nye knapper på beltet siden den ene mangler. dette er da to deler men skjønner ikke hvordan jeg skal få de til og sitte sammen det er del nummer 12 og 13 på linken http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /16190.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Er det gjnger på de to delene ? hvis ikke skal de presses sammen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 hmm.. lim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 jeg trodde de bare skulle presses sammen, men det stikker ut en pinne så kan ikke lime de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Du må smelte den ene enden;) Varm opp en dor eller noe og press på spissen, etter du har montert dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Du må smelte den ene enden;)Varm opp en dor eller noe og press på spissen, etter du har montert dem.. aha det kan høres mer riktig ut. hva er det og ambefale og varme den opp med da? takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Vet ikke hva du har tilgjengelig? Butan/propan brenner, Sveiseapparat, kulegrill? Det meste fungerer nok, tilnød en lighter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 men er jo noe dritt og smelte hele greia da får se hva jeg finner på. har loddebolt som kansje duger også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Det gjør det nok;) Skal jo ikke så mye til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå