Raymond Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Selger bilen da prosjektet blir utsatt på ubestemt tid. Bilen er hel, Chassiet er helt men, svenskt. Motor går meget bra og fint 7.4L v12 Girkassen fra 2000 modellen fungerer og meget bra, byttet rett før jeg kjøpte bilen. Det som er, er at diffen er gåen.. Det som er igjenn av bilen er komplett chassis m/dårlig diff alt av drivverk,bremser,motor og gir.. Komplett svart skinninteriør kan og følge med men, da blir det + i prisen. Xenon,Parkerings sensorer framme og bak,EDC med gode dempere,bilen er senket. 19 000k for bilen som den står idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Mye bra deler på denne god v12 og en god girkasse samt myemyemer og vil si at dette er veldig billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Er det evt noe feil/mangler på bilen?utenom diffen? Min far er ute er 7 serie.( og han bor i krokom,sverige) han er nok intressert i den der..kanb du sende meg mere info og bilder på mail?så kan jeg videre sende det til han :)og evt pris for komplett bil m interiør ketijens@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Dette er en kjempepris. Hvis noen vil ha bilen og ikke får tak i diff, kan jeg skaffe en. Det står en 750 hos min lokale opphogger i Østerrike. Kjørt 180.000 km. Er her nede nå, og kan i tilfelle ta med diffen hjem til Norge i begynnelsen av august. 740 diff passer sikkert også. Ufattelig at en så fin bil kan selges så billig i Sverige. Her hjemme koster den over 200.000 kr. Kan kanskje lønne seg å norskregistrere den med alternativ beregning? Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Dette er en kjempepris. Hvis noen vil ha bilen og ikke får tak i diff, kan jeg skaffe en. Det står en 750 hos min lokale opphogger i Østerrike. Kjørt 180.000 km. Er her nede nå, og kan i tilfelle ta med diffen hjem til Norge i begynnelsen av august.740 diff passer sikkert også. Ufattelig at en så fin bil kan selges så billig i Sverige. Her hjemme koster den over 200.000 kr. Kan kanskje lønne seg å norskregistrere den med alternativ beregning? Eirik. hva er evt prisen på den diffen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 nå har dette nesten blitt et banebil prosjekt.. men, ser ut som det blir utsatt på ubestemt tid.. så derfor selges bilen.. er ribbet invendig, dvs. at endel deler er solgt.. slikt som cd-veksler navi og tv enheten plus div. deksler.. det som er igjenn er bilen interiøret og airbaggene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Denne må da evt fraktes på henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 nå har dette nesten blitt et banebil prosjekt.. men, ser ut som det blir utsatt på ubestemt tid.. så derfor selges bilen.. er ribbet invendig, dvs. at endel deler er solgt.. slikt som cd-veksler navi og tv enheten plus div. deksler.. det som er igjenn er bilen interiøret og airbaggene.. Ok.da tror jeg ikke fattern er intressert hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Passer E38 interiør i E39? Føler på meg at jeg har drømt dette et sted Passer det eventuelt i en E32? I en slik bil går jeg ut fra at det er elektrisk alt? (Er det plug'n'play, som i at hjernene er innebygd i stolene, slik at det kun er strøm som må kobles til?) Pris på interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Stolene har kun strøm koblet til, så tror alt av motorer og styring er i setene ja.. framstolene vet jeg passer, men, baksete er jeg usikker på.. samt dørtrekk kan og hende ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Diffen kan jeg sikkert selge for ca 3.000 kr + frakt. Det virker som at det er dårlig butikk å selge E38 i deler. Nautiluz fikk heller ikke solgt motor/gir/bremser osv for 12.000 kr en gang. Synd at bilen blir ribbet før viktige deler fra motoren er solgt. Men lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Er den diffen du har i bra stand? hvor i landet holder du hus? Er ribbet invendig men, bilen er fremdeles kjørbar forutenom diffen planlagt banebil.. bare at prosjektet har blitt utsatt på ubestemt tid. hadde egentli tenkt å få tak i en diff med sperre, er det dette på den du har? Mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 har du solgt plast dekselene med trelist i toppen som er mellom fram dør og bak dør? hviss ikke, skal du selge de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 åssen bremser er det på disse bilene a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 åssen bremser er det på disse bilene a ? forran http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05 bak http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå