Gå til innhold

E38 750iA (Svensk delebil)

Raymond
 Share

Anbefalte innlegg

Selger bilen da prosjektet blir utsatt på ubestemt tid.

Bilen er hel, Chassiet er helt men, svenskt.

Motor går meget bra og fint 7.4L v12

Girkassen fra 2000 modellen fungerer og meget bra, byttet rett før jeg kjøpte bilen.

Det som er, er at diffen er gåen..

Det som er igjenn av bilen er komplett chassis m/dårlig diff alt av drivverk,bremser,motor og gir.. Komplett svart skinninteriør kan og følge med men, da blir det + i prisen.

Xenon,Parkerings sensorer framme og bak,EDC med gode dempere,bilen er senket.

19 000k for bilen som den står idag.

8q5t66aa1it2kco69oyd.jpg

wz7uclgpad5t9x4o4nz0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det evt noe feil/mangler på bilen?utenom diffen? Min far er ute er 7 serie.( og han bor i krokom,sverige) han er nok intressert i den der..kanb du sende meg mere info og bilder på mail?så kan jeg videre sende det til han :)og evt pris for komplett bil m interiør :)

ketijens@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kjempepris. Hvis noen vil ha bilen og ikke får tak i diff, kan jeg skaffe en. Det står en 750 hos min lokale opphogger i Østerrike. Kjørt 180.000 km. Er her nede nå, og kan i tilfelle ta med diffen hjem til Norge i begynnelsen av august.

740 diff passer sikkert også. Ufattelig at en så fin bil kan selges så billig i Sverige. Her hjemme koster den over 200.000 kr. Kan kanskje lønne seg å norskregistrere den med alternativ beregning?

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kjempepris. Hvis noen vil ha bilen og ikke får tak i diff, kan jeg skaffe en. Det står en 750 hos min lokale opphogger i Østerrike. Kjørt 180.000 km. Er her nede nå, og kan i tilfelle ta med diffen hjem til Norge i begynnelsen av august.

740 diff passer sikkert også. Ufattelig at en så fin bil kan selges så billig i Sverige. Her hjemme koster den over 200.000 kr. Kan kanskje lønne seg å norskregistrere den med alternativ beregning?

Eirik.

hva er evt prisen på den diffen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har dette nesten blitt et banebil prosjekt.. men, ser ut som det blir utsatt på ubestemt tid.. så derfor selges bilen..

er ribbet invendig, dvs. at endel deler er solgt.. slikt som cd-veksler navi og tv enheten plus div. deksler.. det som er igjenn er bilen interiøret og airbaggene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har dette nesten blitt et banebil prosjekt.. men, ser ut som det blir utsatt på ubestemt tid.. så derfor selges bilen..

er ribbet invendig, dvs. at endel deler er solgt.. slikt som cd-veksler navi og tv enheten plus div. deksler.. det som er igjenn er bilen interiøret og airbaggene..

Ok.da tror jeg ikke fattern er intressert :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer E38 interiør i E39? Føler på meg at jeg har drømt dette et sted :P

Passer det eventuelt i en E32?

I en slik bil går jeg ut fra at det er elektrisk alt? 8)

(Er det plug'n'play, som i at hjernene er innebygd i stolene, slik at det kun er strøm som må kobles til?)

Pris på interiøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolene har kun strøm koblet til, så tror alt av motorer og styring er i setene ja.. framstolene vet jeg passer, men, baksete er jeg usikker på.. samt dørtrekk kan og hende ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diffen kan jeg sikkert selge for ca 3.000 kr + frakt.

Det virker som at det er dårlig butikk å selge E38 i deler. Nautiluz fikk heller ikke solgt motor/gir/bremser osv for 12.000 kr en gang.

Synd at bilen blir ribbet før viktige deler fra motoren er solgt. Men lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den diffen du har i bra stand? hvor i landet holder du hus?

Er ribbet invendig men, bilen er fremdeles kjørbar forutenom diffen :) planlagt banebil.. bare at prosjektet har blitt utsatt på ubestemt tid.

hadde egentli tenkt å få tak i en diff med sperre, er det dette på den du har?

Mvh Raymond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...