LarsGøran Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Joda, var litt skeptisk til å begynne med, men nå begynner jeg å bli vant til det og liker det mer og mer, men syntes svart skinn er tøft, men det blir innmari mørkt inni bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... rId=678776 Skal du selge allerede? Hvilke planer har du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Ja, den ligger dessverre på Finn. Vi er i den situasjonen at vi har nå fire barn og da blir X5'en for liten. Blir til å kjøpe en helt vanlig syvseter til å begynne med, så får vi se hva som skjer. Skal tilbake igjen til BMW, men litt usikkert nå, kanskje jeg skal ha en E39 som bil nr to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 X5'en for liten! Det er ikke mange som kan si Men, skjønner jo situasjonen din :- ) Far hadde en VW Touran 7'seter : ) 1. Tøffere VW skal du lete lenge etter 2. Praktisk med hele seter bak, gir også god plass til de bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Den blir dessverre for liten den også. Har en labrador som også gjerne vil være med, så jeg har kjøpt problembilen VW Sharan, så da har jeg heldigvis litt å drive med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå