Gå til innhold

E46 325i Cab. ESS Kompressor TS2

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

2001 mod. BMW 325i Cab med ESS Kompressor vurderes solgt.

Prisantydning er 259.000,- men er åpen for bud/bytte.

Bilen er nylig eu-godkjent og årsavgift er selvfølgelig betalt. 18" sommerhjul og 17" på vinter.

KM: 167,000, servicehefte. Tar Insp I før levering. (Innen 170.000km).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Den er ikke godkjent med pressa nei. 315hk og 375nm - tenkte å få den på rulle snart slik jeg kan få bekrefta det, men skal bytte radiator først da den virker litt sliten. Tør ikke å pushe bilen før jeg har skiftet den:)

Bilder kommer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt nytt tak til bilen da det har blitt utsatt for litt hærverk tidligere. Noen som vet om jeg kan ta dette på forsikringen? Taket må byttes, men jeg har kliss nytt tak liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd det ikke er sports-seter!

Sport seter er jo kun for utseende, de gir jo absolutt ikke noe støtte uansett...

Da er det bare du som har feil størrelse! ;)

I tillegg til at bedre justeringsmuligheter er grunn nok alene til å sportsseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansh: Enig i det med sportseter, det hadde gjort seg veldig på denne bilen. Har faktisk kjøpt et nytt interiør i svart sportskinn som jeg kommer til å sette inn på sikt om bilen ikke blir solgt.

Bilen har gått 167000km. Servicehefte. Kompressor har gått 5000km. Garanti på kompressor er det vel igjen 1 år og 3 mnd ca. Pressa kostet 65000 på ESS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...