ZhilleN Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Da har bilen til dama dukket opp her en tur. Er en del som skal gjøres med den. Ting som er gjort : - Felger - hella angeleyes + blinklys - Ny girkule - Nye mansjetter til brekk, og gir - Senket 40/30 (ikke montert) - komplett stereo med basskasse+ pioneer cd-spiller Ting som skal gjøres : - Komplett Mtech pakke med sideskjørt frontfanger, og bakfanger - Eisenmann eksos med DTM stuss - 97 grill i front (facelift) - M3 speil PS: Hvis noen har dette tilsalgs, si ifra!! Ellers har bilen gått 195000km, komplett sports skinn interiør, a/c, meget strøken utvendig, ingen bulker eller skader. Legger ved noen bilder som er tatt i dag : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Så ut som et pent utgangspunkt Blir nok bra med M-pakke på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Takker for det Blir nok M-pakke i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Mye potensiale her Blir fint med M-pakke tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 jobber med og skaffe lit M-tech selv, kom i kontakt med noen som hjelper til og skaffer dette virkelig billi, har ikke fåt eksakt pris selv enda, men jeg håper i løpet av morgendagen at jeg har no svar, du har ikke lyst på nye hovedlykter også, med heldekket glass t.o.m blinklys og dobbelt xenon til hver side!!! prisen på lyktene var vel på 3'900,- så billig at jeg bestilte med en gang hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Takker nei til det desverre, kjøpte hella angeleyes lykter til 4000,- nå så tror nok ikke det Hvor for du tak i mtech?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Flere bilder kommer imorgen, skal poleres med megiuars produkter, så da kommer det bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Det er et trading selskap som jeg har fått dir. kontakt med fabrikken, så jeg har akkurat begynt med lit import av bmw deler og utstyr. så jeg kan gladlig tilby gode priser, tror jeg kan si pris garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Ta på pm med meg når du finner ut pris da bimmer-fan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Tror jeg beholder de lyktene som jeg har Eller takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Ble denne kjøpt på Hamar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Stemmer, stemmer! Hu het kine hu som hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 For Bimmers folka er det 7'000,- for F/B-fanger sideskjørt og frontleppe. tror ikke det skal være no ufin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 kommer det frakt utenom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Stemmer, stemmer! Hu het kine hu som hadde den Kine Marie for å være mer presis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå