Gå til innhold

Min BMW 323i

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

At man lar de originale lyktene stå på bilen, og ikke bytter dem ut med kinalykter i krom :P

Personlig så ville jeg nok gått for org. lykter på din bil, og ettermontert ccfl-ringer. Spess siden du har xenon i grøftisene dine (ser sånn ut på bildet i hvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man lar de originale lyktene stå på bilen, og ikke bytter dem ut med kinalykter i krom :P

Personlig så ville jeg nok gått for org. lykter på din bil, og ettermontert ccfl-ringer. Spess siden du har xenon i grøftisene dine (ser sånn ut på bildet i hvertfall)

Hadde det vært opp til meg, så hadde ikke de lyktene som er på bilen nå, vært montert. Tidligere eier (50år) som monterte disse lyktene :b

Så lyktene på linken han ene postet, men 4000,- for org. lykter? gs er virkelig dyr^^

Et dumt spørsmål, men hva er ccfl-ringer? Skjønner det er AE, men ikke mer enn det :b

Japp, har xenon i grøftlysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo org. lykter til E36 på hos de fleste huggere da, elles er det ofte noe til salgs her på forumet.

ccfl-ringer er en slags gassringer som gir et veldig hvitt lys. Sjekk tråden til ///Mysild, han har de på sin bil. Har ikke link til noen som selger nå, men tror GS har.

Xenon i grøftisene er nais :D Bare syn jeg ikke har noen grøftiser å ha det i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo org. lykter til E36 på hos de fleste huggere da, elles er det ofte noe til salgs her på forumet.

ccfl-ringer er en slags gassringer som gir et veldig hvitt lys. Sjekk tråden til ///Mysild, han har de på sin bil. Har ikke link til noen som selger nå, men tror GS har.

Xenon i grøftisene er nais :D Bare syn jeg ikke har noen grøftiser å ha det i :P

Ja, gjør kanskje det :) Satt å så på siden til flere huggeri, men fant ingen som hadde :S Har nettopp laget en K.-post på "Deler til salgs-forumet", så håper på svar :)

Har sett at ///Mysild har det, veldig pent er det. Finner sikkert noen sider hvis jeg søker litt^^

Hehe, synes det ble bra jeg i alle fall :D Er det ikke grøftlys på Compact'en din? :P Kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...