espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Hehe, da snakker vi gjennomført Tror nok ikke det blir gjort så veldig mye med det første.. Har noen bøter jeg må betale først osv :b Joda, motoren er grei den, men kunne gjerne vært større ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Du har kanskje et lite poeng der. Det hadde blitt en skikkelig rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Skal se litt på koed osv nå for ACS;) Har veldig lyst på en gjennomført ACS-bil ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Ingen som kan komme med link til lykter som kan passe bilen bedre enn de nåværende? :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Originale lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 What he said.... Vil du ha AE kan du ettermontere i org. lyktene http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=new Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Bytter ikke ut originale lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Bytter ikke ut originale lykter! Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 At man lar de originale lyktene stå på bilen, og ikke bytter dem ut med kinalykter i krom Personlig så ville jeg nok gått for org. lykter på din bil, og ettermontert ccfl-ringer. Spess siden du har xenon i grøftisene dine (ser sånn ut på bildet i hvertfall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 At man lar de originale lyktene stå på bilen, og ikke bytter dem ut med kinalykter i krom Personlig så ville jeg nok gått for org. lykter på din bil, og ettermontert ccfl-ringer. Spess siden du har xenon i grøftisene dine (ser sånn ut på bildet i hvertfall) Hadde det vært opp til meg, så hadde ikke de lyktene som er på bilen nå, vært montert. Tidligere eier (50år) som monterte disse lyktene :b Så lyktene på linken han ene postet, men 4000,- for org. lykter? gs er virkelig dyr^^ Et dumt spørsmål, men hva er ccfl-ringer? Skjønner det er AE, men ikke mer enn det :b Japp, har xenon i grøftlysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Får jo org. lykter til E36 på hos de fleste huggere da, elles er det ofte noe til salgs her på forumet. ccfl-ringer er en slags gassringer som gir et veldig hvitt lys. Sjekk tråden til ///Mysild, han har de på sin bil. Har ikke link til noen som selger nå, men tror GS har. Xenon i grøftisene er nais Bare syn jeg ikke har noen grøftiser å ha det i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Får jo org. lykter til E36 på hos de fleste huggere da, elles er det ofte noe til salgs her på forumet. ccfl-ringer er en slags gassringer som gir et veldig hvitt lys. Sjekk tråden til ///Mysild, han har de på sin bil. Har ikke link til noen som selger nå, men tror GS har. Xenon i grøftisene er nais Bare syn jeg ikke har noen grøftiser å ha det i Ja, gjør kanskje det Satt å så på siden til flere huggeri, men fant ingen som hadde :S Har nettopp laget en K.-post på "Deler til salgs-forumet", så håper på svar Har sett at ///Mysild har det, veldig pent er det. Finner sikkert noen sider hvis jeg søker litt^^ Hehe, synes det ble bra jeg i alle fall Er det ikke grøftlys på Compact'en din? Kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Vet ikke hvor mye et slikt kit skal koste, men fant en svensk side hvor de solgte slike kit.. Kostet rundt 400,- + frakt/mva. Er dette bare jalla, eller er det greit mon tro? http://www.xenonkungen.com/no/art/bmw-e ... l-eyes.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Tror det er det samme som Mysild har Edit: Grøftelys kan jo ettermonteres da, men er mye annet som prioriteres først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Okei Ingen stor sak å montere dette sikkert? Edit: Hehe, ja, det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå