Mavoma Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Er det bare å bytte skjermen og dvd spilleren? passer alle kontaktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Er ein del som må bytast. Må ha skjer, kabelsett og radiomodul. Samt Navi spiller må kodes om. Er mykje arbeid og koster ein del, men er mulig å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mavoma Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 hvilket kabelsett trenger jeg? Har du delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Kabelsettet finner man på eBay, feks. dette: http://cgi.ebay.de/E46-BMW-SAT-NAV-RETR ... 7C294%3A50 Det er forskjellig kabelsett til hver karosseritype, og man må demontere store deler av interiøret for å montere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 hvilket kabelsett trenger jeg?Har du delenr? Du får nokk ikkje orginalt kabelsett for ettermontering til dette, men er eit tysk firma som lager slike kabler. Skal prøve å finne igjen linken på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Såvidt jeg vet får man dette originalt også. Her er monteringsanvisningen for å gjøre dette i sedan/coupè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå