kbteknik Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 ser ikke noe galt med pris eller motor, den ser da ryddig ut...
robel Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Skjelden det forsvinner e30 m3 her til lands iallefall. Det vil jeg ikke si, har lest om 2-3 tilfeller bare det siste året... jasså? har du link? Nei det har jeg ikke, og jeg gidder ikke å finne heller. De har en brukbar statistikk på kriminalitet fra før, så skjønner ikke hvorfor det ikke skal vekke en mistanke. My point exactly... men veit veldig godt at det er nok av norske kjeltringer, bare så det er sagt. Syns bare den så litt mistenkelig ut, thats it
Flextron Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Det er vel ikke noen nye landsmenn i Oslo som har BMW...
jensemann23 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Det er vel ikke noen nye landsmenn i Oslo som har BMW... nei, ingen av dem.
Sandersen Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Herregud... Har man mørk hud har man visst ikke lov til å selge annet enn grønnsaker og kebab virker det som HAHAHAHA
Azeton Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Herregud... Har man mørk hud har man visst ikke lov til å selge annet enn grønnsaker og kebab virker det som HAHAHAHA Jeg ble sulten.. Fikser du meg en kebak Rabies?
wicky124 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 mens alle etnisk norsk kan ha kontor jobber, og dra hjem til kona si og misbruke dattera si Er nok av pedofile nordmenn....
Skands1 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Er det noe produksjonsnr e.l på motoren som evt kan sjekkes opp mot chassisnr på bilen når dette ble levert nytt fra fabrikk?
Andreas1 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Ser ikke helt hvorfor folk hyler så fælt om en motor som er mistenkelig "billig". Kanskje han bare er lei av å ha den liggende i garasjen etter et avlyst prosjekt eller noe og vil bli kvitt dritten fortest mulig?
hylle Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Skjelden det forsvinner e30 m3 her til lands iallefall. Det vil jeg ikke si, har lest om 2-3 tilfeller bare det siste året... jasså? har du link? Nei det har jeg ikke, og jeg gidder ikke å finne heller. Hvis du ikke klarer å finne noe bevis for det, Hvordan skal jeg da tro på deg? Jeg vet om en, Den som torpedoene stjal fra den bilbutikken på østlandet.... Men den er vel kommet til rette igjen..
[space] Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Så lenge hele denne tråden omhandler det at det er misstenkelig at en som ikke har et typisk norsk navn selger bildeler, stenges den. Ganske unødvendig.
Anbefalte innlegg