MrPingu Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 Joda, den står nå der og skinner E30`n... hehe... Har ikke gjort så mye mere. Blir ikke og gjøre stort før jeg selger min E39 i november...da blir det og handle inn deler Da blir det über masse bilder!!
Rayman Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Kult prosjekt dette her da! Og med en grom motor som elsker overtrykk Ang. mindre bremsekraftforsterker så er jo hydraulisk bremsekraftforsterker også eit alternativ og tenkte på De kan hentes ifra f.eks E24 525 eller, E28 525 og oppover, eller alle E23 7-serie.
MrPingu Skrevet August 26, 2009 Forfatter Skrevet August 26, 2009 Ja jeg vet jeg kan bruke en slik, men med væsketanken blir det fortsatt trangt iom at jeg har uoriginalt innsug...
MrPingu Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Da har jeg vårt og plukket litt på den svette E30 min! Ikke gjort så vanvittig mye, men noe småtteri. Pusset ned nederste del av dørstokken og hjulbuer og tectylerte, vasket ned motorrom og fjernet bremsekraftforsterkeren... Tiden nærmer seg for aslg av min E39 og innkjøp av en dunge deler til prosjektet! Gleder meg!
Armanic Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 Kjørte forbi Spongdalen, der så jeg jo supraen din ståendes ute i regnet. Huff for en skjebne ;p
MrPingu Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Ja, den blir tatt inn og demontert om ikke så alt for lenge....
MrPingu Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Hva gjør du med resten da? Hei Jonas Hva tenker du på?
MrPingu Skrevet September 13, 2009 Forfatter Skrevet September 13, 2009 Nei, Supran får ny originalmontert motor og et 200 hk NOS kit... blir kjøpt nytt i november!
MrPingu Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Da har jeg bestemt meg for å gå E85 veien på prosjektet mitt! Tenkte og gå for vanlig bensin men vet at jeg kommer til og angre når jeg likevel skal begynne og bygge: En liten handle liste: BMW PROSJEKT 4 stk WALBRO 255 LPH 60 LITERS FUEL CELL BENSINSLANGER 2x AN8 TUR og 1 AN8 RETUR MOTORFESTER ELECTROMOTIVE TEC GT INSTRUMENTER BENSINTRYKK,TEMP, VANNTEMP, HAR TURBO TRYKK OG AFR KSPORT COILOVER KSPORT FREMBREMSER KOMPLETT BAKENDE MED DIFF, STIKKAKSLINGER++ PEDALBOKS 51 MM FJÆRBEIN BAKRE DEL MELLOMAKSLING Dette er vel de dyreste delene... kommer jo en haug av annen drit som drar ivei en del også... det har jeg erfart fra supra bygget... huff og titti...
m20b25turbo Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 vi må overtale Roger på Statoil Klett, så han invisterer i en E85 pumpe, for vi klarer vell å drive denne pumpa alene med 2 biler
MrPingu Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Ja, vi øker lett omsetninga ja tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå