MrPingu Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Det kan jeg nok garantere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Jaggu http://forums.bimmerforums.com/forum/al ... albumid=56 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrPingu Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Ja da satt jeg her og kjeda meg og tegnet opp bensinsystemet jeg skal ha i beemeren, samt og sendte prisforespørsel til USA... Haha...hvilken kunstner!!!!! Går det bra med bensintempen? Er det nok med den overlap slangen til fuel cellen, slik at tempen holder seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrPingu Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hallo ja! Da har jeg fått inn Supran så da er det klrt for å begynne å demontere... har solgt unna Koyorad radiatoren, 850 dysene, bensinsystemet, wastegaten, vifter og ledningsnettet til bensinsystemet på supran nå. Nye motorfester er på tur, så når jeg kommer hjem fra thailand om 3 uker så er det full pupp i verkstedet, og da kommer delene sigende jevnt utover... gleder meg som en unge! Et par bilder: Har også endret på bensinsystemet... Her blir det 2x AN8 tur slanger, AN10 retur, Aeromotive Eliminator bensinpumpe, fuel cell, 1300 dyser, Mallory FPR, fuelrail med 2x tur og senter retur ++. Dropper alle de små walbro pumpene. Blir fortsatt på E85 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrPingu Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Da har motorfestene ankommet og synes det ser meget bra ut.... Blir og hive seg rundt og selge min E39 523iA nå slik at man får handlet inn deler... EU og service blir tatt nå samt utvendig og innvendig rens, så blir den lagt ut for salgs... rop ut dersom noen trenger en familiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 blir saker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Fått gjort noe da Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigerfjord-karosseri Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 hvordan går det med prosjektet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Oppdatering anytime soon? ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Prosjektet er visst lagt på is og motoren går tilbake i Supraen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå