Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger min 240.. Hatt denne i en mnd, dvs enda fri omreg.. Greia er at denne ble kjøpt inn til øvelseskjøring med fruen og litt praktisk bruk.. Nå mangler den servo, dermed blir det ikke til at vi øvelseskjører med den alikevel. Om du har en bil du vil bytte bort er det like ok som salg.

Gått 289000km

Eu ok

Årsavgift betalt

Fri omreg

Nye piggdekk

B230A

5-trinns kasse

Sentrallås

Suser og går, bruker faktisk ikke så altfor mye bensin.

12.000,- blanke kr/evt bytte.

Skrevet

Haha, ikke såååååå stor buffer da :D

Tenkte ha den ute for salg til det ikke er fri omreg lenger.. Da beholdes den og niiiiiiiituktes i vinter :D

Sykesyke boooookstaaaaaavbruuuuk i kveld da.. Skjerpings :)

Skrevet

er ute etter e34, men hvis denne sviver greit så kan det KANSKJE være jeg lar meg overtale til 240... men skal ha prosjektbil til maks 4000 kr.... hehe

Har du noen bilder av den eller?

Skrevet

Fri omreg, eu ok og årsavgift betalt og bakhjulstrekk er nok verdt mer enn 4lapper for meg.. Dessverre.. :)

Skrevet

Knipsa ett i mørket uten stativ. Her ser du doningen. Den har tilogmed org kromkapsler! Vanvittig :D

007-1.jpg

Skrevet

Hefitg! :P Dette er 116 hestern?? Lurtepå om jeg skulle hatt en vinterbil, men denna bruker no inni helvette med suppe! :D

Skrevet

Denne bilen har en B230A. Derav 110hk, men motoren skal visst ifølge Volvofolket være bedre enn K-motoren med 116hk. Suser og går ihvertfall. Ikke supersprek, men overraskende sterk :)

Bruker rundt literen på blandet kjøring. Sist tank kjørte jeg 58mil på 60 liter bensin. Igrunn ikke ille :)

Skrevet

Synes igrunn ikke literen på mila er så ille jeg..

Dette er en gammel Volvo 240, en får ta den som den er. Gammel solid blikkboks med supert varmeapp og rumpedrift. Ender vel opp med at jeg beholder den og koser meg i vinter :)

Skrevet

hadde en slik bare 86 mod brukte 1.5 på blana kjøring

veldig lite på langkjøring 0,8 0,9

fin bil å ligge sidlengs med på våta eller snø.

har nesten lit lyst på dene men er det ikke servo på den eller er den død?

har en golf 3 1.9 dissel som jeg kansje kunne ha bytte med mellomleg fra deg. (ikke mye)

Skrevet

Denne har faktisk ikke servo i det hele tatt. Jeg mener den er grei å kjøre uten, fruen kommer litt til kort muskelmessig :lol:

Golf 3 diesel hadde vært perfekt konebil..

En ting jeg har glemt å nevne, den har fulgt servicehefte frem til nå!

Det er litt unikt. Strøkent interiør siden det har vært setetrekk i den siden ny. Nylig byttet olje/filter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...