Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 000 EURO blir i det meste laget :) Har funnet noen til rundt 70 000 NOK, alt etter km.stand og medfølgende utstyr selfølgelig.

Hvordan blir det med avgifter når man tar inn en sånn motor til landet forressten? Må jeg betale moms?

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
13 000 EURO blir i det meste laget :) Har funnet noen til rundt 70 000 NOK, alt etter km.stand og medfølgende utstyr selfølgelig.

Hvordan blir det med avgifter når man tar inn en sånn motor til landet forressten? Må jeg betale moms?

Må betale 25% moms ja...

Skrevet

Manuell eller smg spiller vel ikke så stor rolle nei, bare litt mer brukervennlig på bane med manuell :wink:

Best å kjøre seg en tur til sverige da, så slipper jeg moms :)

Skrevet
Manuell eller smg spiller vel ikke så stor rolle nei, bare litt mer brukervennlig på bane med manuell :wink:

Best å kjøre seg en tur til sverige da, så slipper jeg moms :)

Bare husk at blir du stoppet i tollen, så beslaglegger de motoren, pluss at du må betale moms og bot..

Skrevet

Jepp, men dette blir jo ikke før tidligst neste sommer tenker jeg. Blir jo interessant å se hva jeg kan får for alpina twin turboen når den blir lakkert å pen :)

Skrevet

Det var av de billigste ja, men har ikke tenkt å kjøpt katta i sekken nei :wink:

Skrevet

Er nok litt vanskelig å få sjekka motorene. Man får jo ikke startet disse med mindre de sitter i donorbilen.

Skrevet

Du finner neppe noe mer brukervennlig enn smg på bane. Det er rett og slett helt rått.

Skrevet

Sier du det ja :) Det blir sikkert smg, da det også er enklest å få tak i.

Skrevet

SMG bruker prinsippet om at et menneske har to hender og to ben til det fulle. Bare sjåføren klarer å utnytte at man kun har to pedaler er det overlegent.

Skrevet
SMG bruker prinsippet om at et menneske har to hender og to ben til det fulle. Bare sjåføren klarer å utnytte at man kun har to pedaler er det overlegent.
Jepp, men da må jeg jo bygge om til pads på rattet også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...