OveN Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Hvis du ser på bildet i denne linken så er hele fronten borte vekk... http://www.adressa.no/nyheter/nordtrond ... 350710.ece
Just-turbodiesel Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 er likke sinnsykt hver gang.. haug med besserwissere etter en ulykke.. for folk selv er jo så flinke å kjøre.. kjører ikke for fort så da er man jo supermann.. fader altså.. respektløst over for en som ligger på sykehus og antagelig skulle ønske han var død pga. skyldfølelse.. så håper vi det går bra med dem i den hvite bilen.. x2, latterlig!
R Andersen Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Ser ut som en modifisert RS2 ja...det var siste gang den rullet på veien...også gikk forsikringspremiene på de bilene ENDA litt opp Tviler sterkt på at det er en RS2. Den mangler hvertfall Porschespeilene som RS2 har. Ser ikke topplokket på motoren, men regner med det ikke står Porsche der.
FTE Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Ser ut som en modifisert RS2 ja...det var siste gang den rullet på veien...også gikk forsikringspremiene på de bilene ENDA litt opp Tviler sterkt på at det er en RS2. Den mangler hvertfall Porschespeilene som RS2 har. Ser ikke topplokket på motoren, men regner med det ikke står Porsche der. Ja, det kan være, så bare på første linken i tråden, ser ut som en delvis knust rød plate har sittet mellom baklyktene. Men den går jo fint an å ettermontere
JonasD Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Quote fra Gatebil: Bilen er en Audi S2 Avant med Bur,bøttestoler,4-punktseler,coliovers+++Turboen var også meget hårete og alle rør fra luftfilter til eksos var i dimensjonen 3,5"-4" "skal være rundt 750hk i audien"
Arotished Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Biltilsynet får vel litt å henge fingrene i her. Håper virkelig det går bra med alle de innvolverte..
Xileh Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Det er vel ikke mulig og få lukka denne tråden før det kommer alt for mye synsing?
andreee Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Stemmer dette som er sagt tidligere om audien 700hk og de er fra trondheims området. Dette vet jeg pga jeg solgte min s2 til kameraten til vedkomede. Bilen er til salgs pga han fikk en støkker av det som skjedde her. Veldig synd det som skjedde. André
hauken Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 synd? De som antagelig er synd her er at ungdommer slipper ut på veien med for mange hestekrefter....
Gjest Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 ja er mye bedre med den godt voksne garden som aldri gjør noe feil og har rett i alle trafikale situasjoner... selv om det er denne gruppen som fader holder på å drepe meg flere ganger i uka når jeg kjører sykkel.. at en del unge mangler trafikk forståelse er det ikke tvil om..men at også flere "voksne" mister trafikk forståelse fordi dem fader har skylapper både fysisk og psykisk er det heller ikke tvil om.
hauken Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 ja er mye bedre med den godt voksne garden som aldri gjør noe feil og har rett i alle trafikale situasjoner... selv om det er denne gruppen som fader holder på å drepe meg flere ganger i uka når jeg kjører sykkel.. at en del unge mangler trafikk forståelse er det ikke tvil om..men at også flere "voksne" mister trafikk forståelse fordi dem fader har skylapper både fysisk og psykisk er det heller ikke tvil om. De finns vell en mellomting også...
Gjest Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 absolutt, og pekte ikke på deg altså.. det er bare at unge i spreke biler er så SINNSYKT stigmatisert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå