Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
er likke sinnsykt hver gang.. haug med besserwissere etter en ulykke.. for folk selv er jo så flinke å kjøre.. kjører ikke for fort så da er man jo supermann..

fader altså..

respektløst over for en som ligger på sykehus og antagelig skulle ønske han var død pga. skyldfølelse..

så håper vi det går bra med dem i den hvite bilen..

x2, latterlig!

Skrevet
Ser ut som en modifisert RS2 ja...det var siste gang den rullet på veien...også gikk forsikringspremiene på de bilene ENDA litt opp :roll:

Tviler sterkt på at det er en RS2. Den mangler hvertfall Porschespeilene som RS2 har. Ser ikke topplokket på motoren, men regner med det ikke står Porsche der.

Skrevet
Ser ut som en modifisert RS2 ja...det var siste gang den rullet på veien...også gikk forsikringspremiene på de bilene ENDA litt opp :roll:

Tviler sterkt på at det er en RS2. Den mangler hvertfall Porschespeilene som RS2 har. Ser ikke topplokket på motoren, men regner med det ikke står Porsche der.

Ja, det kan være, så bare på første linken i tråden, ser ut som en delvis knust rød plate har sittet mellom baklyktene. Men den går jo fint an å ettermontere ;)

Skrevet

Quote fra Gatebil:

Bilen er en Audi S2 Avant med Bur,bøttestoler,4-punktseler,coliovers+++Turboen var også meget hårete og alle rør fra luftfilter til eksos var i dimensjonen 3,5"-4"

"skal være rundt 750hk i audien"

Skrevet

Stemmer dette som er sagt tidligere om audien 700hk og de er fra trondheims området.

Dette vet jeg pga jeg solgte min s2 til kameraten til vedkomede.

Bilen er til salgs pga han fikk en støkker av det som skjedde her.

Veldig synd det som skjedde.

André

Skrevet

ja er mye bedre med den godt voksne garden som aldri gjør noe feil og har rett i alle trafikale situasjoner...

selv om det er denne gruppen som fader holder på å drepe meg flere ganger i uka når jeg kjører sykkel..

at en del unge mangler trafikk forståelse er det ikke tvil om..men at også flere "voksne" mister trafikk forståelse fordi dem fader har skylapper både fysisk og psykisk er det heller ikke tvil om.

Skrevet
ja er mye bedre med den godt voksne garden som aldri gjør noe feil og har rett i alle trafikale situasjoner...

selv om det er denne gruppen som fader holder på å drepe meg flere ganger i uka når jeg kjører sykkel..

at en del unge mangler trafikk forståelse er det ikke tvil om..men at også flere "voksne" mister trafikk forståelse fordi dem fader har skylapper både fysisk og psykisk er det heller ikke tvil om.

De finns vell en mellomting også...
Skrevet

absolutt, og pekte ikke på deg altså..

det er bare at unge i spreke biler er så SINNSYKT stigmatisert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...