Just-turbodiesel Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 "jeg har blitt drept nesten 4 ganger av folk i 30-50 åra.. jævla gamle idioter, alle middelaldrende folk skulle vært lynsjet fordi de ikke kan kjøre bil!" Folk som stigmatiserer har vel redusert hjernefunksjon, så det er bare å ignorere dem.
hauken Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 "jeg har blitt drept nesten 4 ganger av folk i 30-50 åra.. jævla gamle idioter, alle middelaldrende folk skulle vært lynsjet fordi de ikke kan kjøre bil!"Folk som stigmatiserer har vel redusert hjernefunksjon, så det er bare å ignorere dem. Du får skrive et brev til forsikringsselskapene og fortelle at ungdommene er de beste sjåførene...
klebefix Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 "jeg har blitt drept nesten 4 ganger av folk i 30-50 åra.. jævla gamle idioter, alle middelaldrende folk skulle vært lynsjet fordi de ikke kan kjøre bil!"Folk som stigmatiserer har vel redusert hjernefunksjon, så det er bare å ignorere dem. Her stigmatiserer du alle mellom 30-50 som jælvla gamle idioter,redusert hjernekapasitet..tja Hadde ikkje helt forventa å bli kalt middelaldrende helt endå,med nett passert 30år..men,men
Werther Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Kanskje det er like greit at Biltilsynet i Trondheim drar inn rånere på huset og måler effekten deres. Er nettopp slike som disse her som burde bli tatt. Det er ganske ille å misbruke prøveskilter for å grise rundt i 60-soner på dagtid med 750hk. Hadde vært interessant å se hvordan forsikringsoppgjøret blir.
steinar84 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 "jeg har blitt drept nesten 4 ganger av folk i 30-50 åra.. jævla gamle idioter, alle middelaldrende folk skulle vært lynsjet fordi de ikke kan kjøre bil!"Folk som stigmatiserer har vel redusert hjernefunksjon, så det er bare å ignorere dem. å du er 18 og verdensmester? blir 30 0g 50 du å. kanskje.
hauken Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 "jeg har blitt drept nesten 4 ganger av folk i 30-50 åra.. jævla gamle idioter, alle middelaldrende folk skulle vært lynsjet fordi de ikke kan kjøre bil!"Folk som stigmatiserer har vel redusert hjernefunksjon, så det er bare å ignorere dem. å du er 18 og verdensmester? blir 30 0g 50 du å. kanskje. Kanskje de er en grunn til at han har nesten blitt drept 3-4 ganger,kanskje de er på grunn av kjøringen hans,og ikke de gamle....
babjorn Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Er vel 18-23år å 45år som er verst i trafikken,men nå skal man ikke ta alle over 1 kam På mc så er forsikring på unge å 45 den samme ifølge et forsikringselskap IF eller så var det et annet selskap. Men håper alle lærer av dette å lærer å se i blind sonen før man bytter fil å ja jeg vet man ikke skal legge seg i blind sonen unødvendig hehe
525i1991 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 dette er ikke noe å krangle over gutter, det er bare å lese statistikk. gutter mellom 18-23 er de som er utenfor mest ulykker, ikke diskuterbart engang! Når det angår denne tråden så er sjangsen for at han var mellom 18 og 23 størren enn at han var eldre nettop pga denne statistikken. Konsekvensene for han som er "skyld" i ulykken går vel egentlig for det samme for han som muligens blir lam for resten av livet her? Burde være uviktig med mindre man planlegger det samme selv synes jeg. men igjen så sperrer alle treff biler uten registrering ute fra banen slik at dette blir eneste måten å bruke bilen på.
Just-turbodiesel Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 "jeg har blitt drept nesten 4 ganger av folk i 30-50 åra.. jævla gamle idioter, alle middelaldrende folk skulle vært lynsjet fordi de ikke kan kjøre bil!"Folk som stigmatiserer har vel redusert hjernefunksjon, så det er bare å ignorere dem. Her stigmatiserer du alle mellom 30-50 som jælvla gamle idioter,redusert hjernekapasitet..tja Hadde ikkje helt forventa å bli kalt middelaldrende helt endå,med nett passert 30år..men,men herre gud! skjønte du seriøst ikke at jeg kødda?
Christian Nyegaard Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 men igjen så sperrer alle treff biler uten registrering ute fra banen slik at dette blir eneste måten å bruke bilen på. Det er vel for så vidt ikke helt riktig, men det er jo hakket mer jobb å faktisk bygge en bil som får vognlisens og kan brukes . Problemet her er at det er mange som har dårlige biler med mye motor på gateskilt som ikke på noen måte er godkjent for offentlig vei. Jeg har selv vært der og kjenner godt til spenningen, adrenalinet og alt som hører med. Jeg forstår godt hvorfor man gjør det. Men plutselig en dag skjønte jeg at jeg også kunne bli drept eller (Strengt tatt) enda verre, drepe eller skade noen andre. Da kvittet jeg meg med bilen og har for så vidt roet meg ned. Man burde hatt en mellomting mellom hva vi har i dag og en større fleksibilitet i forhold til ombygging av biler. Hadde det vært enklere å få godkjent ombygging til vassere / ikke standard oppsett hadde vi nok hatt færre bygg på veien, men de som var der var vertfall gjennomført og gjort skikkelig. Og man skal strengt tatt ikke måtte tenke så alt for langt for å innse at en 21 år gammel kar med 750hk på veien ikke nødvendigvis er den beste ideen. Sorry, men slik er det bare.
deerepower Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 "Godt" det ikke var en BMW da.. Da hadde overskriften vært antageligvis: UNG MANN I ALVORLIG FRONT KOLLISJON MED EN BMW. eller no lignende.. det er jeg helt sikker på..
Gislius Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 "jeg har blitt drept nesten 4 ganger av folk i 30-50 åra.. jævla gamle idioter, alle middelaldrende folk skulle vært lynsjet fordi de ikke kan kjøre bil!"Folk som stigmatiserer har vel redusert hjernefunksjon, så det er bare å ignorere dem. Her stigmatiserer du alle mellom 30-50 som jælvla gamle idioter,redusert hjernekapasitet..tja Hadde ikkje helt forventa å bli kalt middelaldrende helt endå,med nett passert 30år..men,men herre gud! skjønte du seriøst ikke at jeg kødda? Tror ikke alle fatta det ^^ var vel en grun til du brukte " "
Christian Nyegaard Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 "Godt" det ikke var en BMW da.. Da hadde overskriften vært antageligvis: UNG MANN I ALVORLIG FRONT KOLLISJON MED EN BMW. eller no lignende.. det er jeg helt sikker på.. Tror nok ikke Audi er stort bedre på dette i medias verden min gode mann .
JonEldaR Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 bror min jobbet like ved området hvor dette skjedde og hørte alt.. ikke så vanskelig å skjønne hva som har skjedd da når han hørte en masse hvining og poffing, han spannt ut 2. giret og holdt vel på 3. like etter traff han på en dump i veien forårsaket av veiarbeid og mistet kontrollen. Så denne personen ligger nok ganske så tynt ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå