CrZyWiz Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Pent brukt Nokia 5800 selges. Telefonen er åpen for alle operatører, og fungerer utmerket! Selges med kvittering og orginal embalasje og tilbehør. Stilig touch telefon som har "alt". Turbo-3G 3.2 MPX kamera touch skjerm Wlan bluetooth 8gb lagring ++ Telefonen er så og si i nystand med unntak av ett bittelite hakk på ene hjørnet, men det har ingen praktisk betydning. Pris 2000,- Ta kontakt for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Sykt bra telefon faktisk "har" den selv. Dvs, den er inne på repp for 3. gang nå. Av prinsipp kommer jeg ikke til å ta igjen samme tlf når jeg reklamerer på den pga den sprekken øverst i hjørnet..... For dårlig og billig av nokia til å være den telefonen det er. Hadde de kosta på den 20 kr bedre karosseri og deksel hadde denne grusa Iphone..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Denne har værtfall fungert smertefritt smertefritt værtfall, uten noen åpen sprekk Men finnes nok mandagstelefoner uansett merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 da har du vært uheldig Clerion vi har ikke hatt 1 inne med problemer. kamerat har en og samboer har en, ingenting feil på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Merkelig (= alle telefoner jeg har sett av den har vært slik. Tilogmed utstillingsmodeller, både fungerende og ikke har vært slik. Jeg gidder ihvertfall ikke Nokia mer. Men nok OT Dette er en super telefon, de som kallte den iphonekiller har fullstendig rett. Suveren, kjapp, masse funksjoner og flere kommer det. Eneste jeg har å utsette på den er kamera og det jeg snakka om, men det er jo bagateller egentlig. Nokia har jo aldri vært kjent for å ha noe særlig kamera uansett (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå