BreitBau Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Håper jeg har blitt bedre til panorering enn fra Bmwccn-treffet på Skogen i vår! Legger til flere underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Jøss.. Ingen kommentarer? Her kommer flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Afl bilen der som klyppa meg så eg måtte kjøre rett i en dekk stabel, jævla tyl kjøring...burde blitt svart flagga men det såg eg ikkje mykje av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Flotte bilder som alltid Kevin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Takk skal du ha Fredrik Her er det endel redigering også som man ser.. Men jeg LIKER at gresset er grønt.. Jeg liker at dekk er svarte og jeg liker også å dra litt på "curves" slik at man får en mer nedtonet bilde.. Det er faktisk bilder ovenfor også som det kun er brukt unsharpen mask på.. Er veldig fornøyd.. Har også så å si intet blåskjær på bildene lengre og det er fordi jeg stilte inn kameraet på "cloudy" under hvitbalanse.. Ga mye penere farger med engang.. Ligger også "i rute" på antall bilder i år.. Er snart på 4500, og tok alene 750 bilder på skogen.. De sies jo at man bør ta 6000 bilder i året med speilrefleks om man skal lære noe og huske det.. Vet ikke hvor mange du har jeg Sondre? Eller Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 meget bra bilder. hvor mye er de redigert? hvilket objektiv er forresten brukt her? Synd limmet's bil ble litt utbrent, men det er nesten ikke til å unngå mange ganger. Panoreringen har du hvertfall blitt mye bedre på siden ccn-treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Her er det stort sett justert litt på yellow og green for å få klarere gress.. Deretter litt på sort for å få vekk gråfargen på dekkene.. Selvfølgelig er det redigert med hensyn til fargen på bilen o.l. Noen er det brukt shadow/highlight på og alle er det brukt unsharpen mask på.. Har også brukt teknikken med Copy layer, gaussian blur og sette layer til soft light deretter skalere ned opacity.. Noen er også justert på curves og contract/Brightness.. Til slutt plukker jeg bort enkeltfilter for å se om de gjør en positiv eller negativ innvirkning på bildet.. I dag sitter jeg på jobb pcen og den gir en annen fargeopplevelse enn skjermen hjemme ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Burnebildene av den blå, samt det den er i sanfella, er kun redigert med unsharpen mask, close-up på autofil bilen også.. Det 1. bildet jeg har er redigert med selective color, men ikke det andre.. Så kan du se forskjellen.. Jeg personlig liker klarere dypere farger på gresset.. Bildet av Moonshine-bilen ble overkill på grønt syns jeg her jeg sitter nå.. Edit: Limmet sin kan jeg justere på.. Skal endre på det når jeg kommer hjem Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Litt Ot men er supran,n til Andreas Vaa solgt??eller har han den enda??Så den lå ut for salg for en stund tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 han har den enda, ser han råne noen ganger i Notodden(+ to svarte striper og røyk av og til) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Litt Ot men er supran,n til Andreas Vaa solgt??eller har han den enda??Så den lå ut for salg for en stund tilbake Har den enda, han vant 1. klasse Toyota under treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Flotte bilder, Kevin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Mye bra bilder! Har tatt en god del bilder eg å. Ser at vi har stått ganske på samme stedet å tatt bilder. Vi satt under det hvite partytelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Det partyteltet som var jævli lavt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Stemmer. var ikke så lett å få det noe høyere. Men det var genialt å ha de når det regnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå