Mr.Blue Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Gratulere med meget fin bil og velkommen til Bimmers Har du litt info om bilen kankje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Veldig pen bil med nydelig farge! Har du vudrdert blackline baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Velkommen til forumet og gratulerer med en aldeles nydelig bil. Fantastisk farge Holder med Lars89 i at blackline baklykter hadde vært knalltøft. Det er også det eneste jeg kan se som jeg ville vurdert å forandre selv. Ellers en perfekt touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Blue Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Takk for det. Jeg er helt fersk i BMW verden,men det er en 06` 320i med automat og M-Tech. Kjøpte nye hjul forrige helg.M5 replica 8,5x19 foran med 235x35x19 og 9,5x19 bak med 265x30x19.Innpress er 30 foran/bak.Senkesett 45/30 montert i kveld. Ble veldig fornøyd. Planer/ønsker fremover er blackline baklamper og soting av ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Velkommen og gratulerer med flott e91 i heeeelt riktig farge. \:D/ Godt du har planer om blacklines, og soting er alltid flott. Ville også byttet grill, liker virkelig ikke den grillen som er på e9x med 4-syl. det er mye finere med hel sort er krom grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Fin bil! Eneste jeg ville gjort, er og fjerne Ditec (?) merket på bakluken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Nydelig bil! Har ein m-sport so treng ein ikkje mykje ekstra stasj for at bilen ser væss ut! Flott farge også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Aldeles nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 grattis med en nydelig bil! utrolig fin farge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå