Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW som ligger på topp hos meg, men liker mange andre bilder også, er litt vanskelig og sette de i rekkefølge, her er i hvertfall mine topp 5 biler :

1. BMW 6'er, 8'er 10'er

2. Nissan 200 sx s14A

3. Audi med 5'er og stoor turbo

4. Mitsubishi Lancer EVO

5. Vw Golf GTI

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er forskjell kva eg liker og kva eg har råd til :) Men BMW ligger nok på topp tett etterfulgt av Toyota og Honda.

Vist penger ikkje var eit problem hadde det nok stått ein Bently fra før 1960 i hagen ja...

Skrevet

Generelt alt av BMW, fra E36-> og oppover.. Det før er ikke no særlig da jeg ikke liker gamlegamle biler og det må minst være 6er :)

Ellers liker jeg Audi veldig godt samt Mercedes:)

Skrevet

De fleste merkene har enkelte modeller som får hjertet mitt til å banke, særlig når man kommer til veteraner og historisk markante biler. Har alltid hatt sans for sent 60-talls amerikanske muskelbiler men aldri eid en.

Skrevet

Setter opp en liste selv jeg da :)

1. E46 M3 / Audi RS4/6

2. Evo VII :love:

3. Toyota Supra? Usikker her.. edit: Nå kom jeg på den! Audi Urquattroen! Grr!

Kunne såklart skrivd Porsche CGT, men.. Jeg lever i en virkelig verden, og vil nok ikke vinne i lotto med det første :roll:

Skrevet

Har Bmw en bil i klassen jeg er ute etter vil den altid være første valg, men er fra landet så pickuper intreserer også.

Amerikansk eller modifisert japse..

Skrevet

Da får vel jeg slå et slag for en lite kjent legende, og min drømmebil som skal realiseres innen et par år, som likefullt fortjener sin plass i motorhistorien:

Stuttgart GBs Porsche 968

Voted by Performance Car magazine the best handling car 1993, the 968 had a lot going for it.

The Porsche 968 came from good stock. Over the course of its eleven-year existence, its predecessor, the 944, had been honed into a car many quietly thought superior to the 911 model to which it acted as understudy.

The result was a car that would easily outhandle any of its rivals, but this would hold little showroom appeal for many buyers.

loz8fcgtaixd1lge7r3q.jpg

np0jxoynw20ms5fzbcrz.jpg

DSC01108.308163154.JPG

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...