H_c Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Snakket såvidt med deg på gatebil, og tar deg med som referent i artikkelen til Fahrfreude, bmw klubb magasinet. trenger da ditt fulle navn, OG en liten beskrivelse av hva drifting er. Fikser du det i threaden her så blir jeg glad. Har bildeserie av når du sladder i ene svingen som jeg vil bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 hvorfor ikke sende ham en pm istede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 fordi da må jeg lete ham opp på listen, pluss at jeg vil reklamene litt for at dere skal bli medlemmer i bmw klubben og fpr tilgang til dette flotte magasinet! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 faen, ser nå at det er den andre bristol garasje m5-en jeg har bilde av.. argh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 fordi da må jeg lete ham opp på listen, pluss at jeg vil reklamene litt for at dere skal bli medlemmer i bmw klubben og fpr tilgang til dette flotte magasinet! hehe ahaa litt reklame altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 INGEN som vet hva han heter??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... &start=390 Nå har jeg søkt han opp for deg.. Så er det bare å sende ham en pm;) I tilegg. Da bør du få tak i han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå