Superbeetle Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Er det lov å spørre av ren nysgjerrighet, hvorfor du skal selge?
Kristov Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Er det lov å spørre av ren nysgjerrighet, hvorfor du skal selge? Det er en blanding av godkjenning og ønske om mer effekt (ja, jeg vet jeg er syk). Uansett - den selges ikke for enhver pris og slik det ser ut nå så går den ingensteds. Bare fått tullete bytteforslag og skambud.
Kristov Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Skrevet Juli 28, 2009 Hvor mye moment fik du ut ved bremsing? 329nm på navet.
Gjest Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Det var jo helt akseptabelt. Er det noen filmer noe sted? Hadde vært interessant å se den i aksjon og hørt lyden.
ehrnst Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 om du finner film fra ccn-treffet så er den sikkert med. det var hvertfall lyd i den
Kristov Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Opp! Det nærmer seg uttak av motoren fra bilen så de som vil prøvekjøre motoren før kjøp må kjappe seg! Vær vennlig å kun ta kontakt om du har et seriøst ønske om å kjøpe motoren. Er alt for mange som "kan tenke seg", "drømmer om" osv..
halllon Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 I denne pakka var det deler og arbeid for veldig mange tusen... Dette må jo være en kjempedeal på en "turnkey" motorpakke. Denne motoren er også mappet av han som er Norges beste på å lage kjørbare BMW-motorer, Christer v/PBC Auto. Er motoren mappet på E85 eller bensin (beklager hvis jeg har oversett dette noe sted)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå