kbteknik Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 har en girkasse fra m3 3liter liggene har gått 40000 km med original motor, kassen er tight og fin uten ulyder eller lekasjer. 6000 kr avhentet hos meg i skien tlf 91314444 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 er her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 ingen som bygger turbomotor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Jeg kunne trengt den kassa Må bare finne noen penger først er det med slavecyl ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Jeg kunne trengt den kassa Må bare finne noen penger først er det med slavecyl ? ja hvis du trenger så kan du få den med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Jeg byr 4000,- Kan hente den i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Dette er veldig billig for en nesten ny M3 kasse. Merkelig at ingen slår til. Hadde kjøpt den med en gang hvis jeg ikke hadde hatt M3 girkasse selv liggende. Dette er nok et bevis for at BMW deler er veldig billige her på forumet, og at prisen ikke er dyrere enn i Tyskland. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 hehe. men så er det jo sånn her på bimmers og da. så og si alle klager på prisen og veldig mange pratere:) får mye mer respons av og legge den ut på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 hehe. men så er det jo sånn her på bimmers og da. så og si alle klager på prisen og veldig mange pratere:) får mye mer respons av og legge den ut på finn.no ja jeg vet, solgte 5 stk siste mnd på finn. men har bare denne ene igjen som egentlig var solgt men den ble aldri hentet, så derfor er den til salgs igen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 ingen? det er vel feil tid å selge på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 ligger her fremdeles og venter på ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå