jupisk Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Er på jakt etter en 520d, men i hvit. Kom disse først i 2007? Er det enkelte utgaver jeg bør holde meg borte fra, lurer på eventuelt og importere. Ønsker i utgangspunktet en m-tech, men er usikker på forskjellen på m5 styling og ren m-tech. Har dere eventuelt noen gode råd om importører som er gode på bmw og hva som finnes her. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jupisk Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Du kan lese denne tråden for forskjeller mellom årsmodellene; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ht=e60+e61 Forskjellene på M-tech og M5 er store. Vil du først og fremst gjøre minst mulig jobb bør du definitivt gå for M-tech ekstriør. M5 hekken har samme passform som de originale og M-tech'ene, men frontfangeren er litt annerledes, men kan fint tilpasses de originale skjermene ved å være nøye og bruke tid. M5 har ikke tåkelys, noe som M-tech har. I tillegg er det store designmessige forandringer i støtfanger som frekkere linjer, større luftinntak osv. Skal se om jeg ikke finner igjen den andre tråden hvor jeg har vist forskjellene mellom M5 og M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå