olejørgen Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 På min pc med carsoft 6,2 Har dette dukket opp på min E36 på absolutt alt som er Har gått over de fleste jordkontakter på bilen men feilen er der fortsatt, noen som har vært borti det samme?
olejørgen Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Jada . Dette er noe som har skjedd helt plutselig, det er nok en kontaktfeil men, hvor?
sealed Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg sliter også med dette problemet, tenning i posisjon 2 og lysbryter på. Kun testet på mine biler, E30 med m30. E34 535, E34 525iX kommer i kontakt med alt fra instrument panel, airbag til vindu,vindusvisker og sentrallås. Men ikke girkasse og motor hjerne. Har prøvd USB til R232 og eget kort i bærbar direkte til R232 port og får samme feil heletiden. Module does not respond. Carsoft 6.5 Er billig kina kit fra ebay om noen skulle ha noen andre tips en å kjøpe orginal vare
KalMar Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg sliter også med dette problemet, tenning i posisjon 2 og lysbryter på.Kun testet på mine biler, E30 med m30. E34 535, E34 525iX kommer i kontakt med alt fra instrument panel, airbag til vindu,vindusvisker og sentrallås. Men ikke girkasse og motor hjerne. Har prøvd USB til R232 og eget kort i bærbar direkte til R232 port og får samme feil heletiden. Module does not respond. Carsoft 6.5 Er billig kina kit fra ebay om noen skulle ha noen andre tips en å kjøpe orginal vare det med sån USB til R232 funker dritt !!! har prøvd 2 forskjellig konvertere men ingen funket.. så det beste er bare å ha en data med com port !! å det med module not respond... så har jeg også fått dette noen ganger, å da er det dårlig kontakt inn til dataen...
olejørgen Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Det er ingen dårlig kontakt på dataen, feilen ligger i bilen det er helt klart, sikkert en liten pisse feil, rart ingen har vært borti dette før?
olejørgen Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 Alt virket helt grei før, derfor er jeg ganske sikker på at feilen ligger i bilen
mudbug Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Hvor mye er data (bit/s) på kommunikasjon port (COM)?. Prøv å sette den ned til 8 bit/s og ser om det går.
Torbjørn E39 Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Sikkert sjekket, men sjekk også at com-portene er samstemte. Tenker da på PC og Carsoft..
olejørgen Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Det har ikke vært noe galt med dette før så dette har skjedd over natten
JTS77 Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Hvis du har kina versjon av kabelen, er eg temmelig sikker på at interface boksen din har en dårlig lodding. Har ett par sånne sett sjøl og det er jaggu ikke mye loddetinn de har spandert..
olejørgen Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Det er ikke noe feil med dataen, og abslampen i bilen begynte og lyse samtidig så feilen er i bilen og tar med seg alt sammen
olejørgen Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Det hele begynte med at etter en kjøre tur stoppet jeg bilen hjemme og når jeg startet opp igjen lyste abs lampen. når jeg kjører diagnose på abs får jeg ingen kontakt, og når jeg tar en diagnose på alt på bilen er det ingen kontakt med bilen. Jeg er helt sikker på at feilen er i bilen og tar med seg alt som har med diagnose og gjøre
Øyvind Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Tar opp igjen denne jeg... Hvorfor får jeg Module does not respond på en del moduler når jeg får OK på veldig mange andre moduler??? BC/MID f.eks. den kommer bare som Module does not respond... Har et sånt billig Kina-interface 6.1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå