Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min pc med carsoft 6,2 Har dette dukket opp på min E36 på absolutt alt som er Har gått over de fleste jordkontakter på bilen men feilen er der fortsatt, noen som har vært borti det samme? :twisted:

Skrevet

Jeg sliter også med dette problemet, tenning i posisjon 2 og lysbryter på.

Kun testet på mine biler, E30 med m30. E34 535, E34 525iX

kommer i kontakt med alt fra instrument panel, airbag til vindu,vindusvisker og sentrallås. Men ikke girkasse og motor hjerne.

Har prøvd USB til R232 og eget kort i bærbar direkte til R232 port og får samme feil heletiden. Module does not respond.

Carsoft 6.5

Er billig kina kit fra ebay om noen skulle ha noen andre tips en å kjøpe orginal vare

Skrevet
Jeg sliter også med dette problemet, tenning i posisjon 2 og lysbryter på.

Kun testet på mine biler, E30 med m30. E34 535, E34 525iX

kommer i kontakt med alt fra instrument panel, airbag til vindu,vindusvisker og sentrallås. Men ikke girkasse og motor hjerne.

Har prøvd USB til R232 og eget kort i bærbar direkte til R232 port og får samme feil heletiden. Module does not respond.

Carsoft 6.5

Er billig kina kit fra ebay om noen skulle ha noen andre tips en å kjøpe orginal vare

det med sån USB til R232 funker dritt !!! har prøvd 2 forskjellig konvertere men ingen funket.. så det beste er bare å ha en data med com port !!

å det med module not respond... så har jeg også fått dette noen ganger, å da er det dårlig kontakt inn til dataen...

Skrevet

Hvis du har kina versjon av kabelen, er eg temmelig sikker på at interface boksen din har en dårlig lodding. Har ett par sånne sett sjøl og det er jaggu ikke mye loddetinn de har spandert..

Skrevet

Det hele begynte med at etter en kjøre tur stoppet jeg bilen hjemme og når jeg startet opp igjen lyste abs lampen. når jeg kjører diagnose på abs får jeg ingen kontakt, og når jeg tar en diagnose på alt på bilen er det ingen kontakt med bilen. Jeg er helt sikker på at feilen er i bilen og tar med seg alt som har med diagnose og gjøre

• 1 month later...
Skrevet

Tar opp igjen denne jeg...

Hvorfor får jeg Module does not respond på en del moduler når jeg får OK på veldig mange andre moduler???

BC/MID f.eks. den kommer bare som Module does not respond...

Har et sånt billig Kina-interface 6.1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...