Stramvaier Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Ja vi er nødt til å ha en skrotnisse der ellers blir det ingen bra diskusjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Og vips hadde vi fyllt opp en hel side med bare piss!.... Men er jo gjort i en fei å bytte motor når hele Eiker skal hjelpe til. Tenker det blir greit å prøve å få gjort det iløpet av Juli jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Du var vel ikke rundt gardermoen området i forrige uke? Møtte en gul compact som ligna fryktelig på din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Du var vel ikke rundt gardermoen området i forrige uke? Møtte en gul compact som ligna fryktelig på din! Var nok ikke det gitt. Da sto bilen på bukker innendørs. Tok den først ut nå i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Åjaa.. Da går det tydeligvis en helt lik bil her rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Da har jeg både fått kjørt litt autoslalom på Gardermoen, vært på vårmøsntring og vært på banetreff med NSK på Rudskogen. Var fantastisk gøy å kjøre på bane igjen! Gleder meg stort til neste gang. Savnet av diffbrems var derimot stort. Mye blårøyk og lite fremdrift, så det må jeg prøve å få gjort noe med. Kjørte 1.13.3 på Rudskogen. Greit fornøyd med det. Bør vel klare under 1.13 med bilen som den er nå. Dårlig med bilder desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Ett bilde fra autoslalomen med BMWCCN for ett par uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 For et bra bilde! Må være en fantastisk flink fotograf og et helt overlegent kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 har ikke 323ti diffbrems orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Kameraet er ihvertfall bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 har ikke 323ti diffbrems orginalt? Desverre ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Trudde de hadde ganske lik z3 coupe bakstillingen. En diffbrems fra z3 coupe passer vel rett over ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Muligens, men er jo ikke så mange av de da.. Men det er 188 diff, så skal nok være mulig å få tak i en. Håper det ordner seg ganske snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2010 Da var diffbrems i hus så få vi prøve om den passer og jeg får montert den iløpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Det gikk jo fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå