Impreza RX Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Gult er kult Ikke så god på Jordings feil desverre. Såpass i avgifter Ja ja, vi bor jo i Norge, men avgifter på min 93mod 3.0l/286HK er ca 95.000.- ,så må vel bli noe billigere med en 323ti ? Hvilke års mod har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Min er 98mod. Men det er vel gode kalkulatorer på toll.no, evt kan du søke litt på bmwccn-foraet, har vært skrevet litt om det der tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Skal jeg komme å se på det i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Hvis du har lyst kan du jo godt det, men jeg er ikke i slag, så tror nok jeg stort sett blir sittende/liggende i sofaen. Men er i utgangspunktet ikke veldig hast enda, men hadde jo vært digg å det på stell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Da tar jeg en tur ned etter jobb Hvis jeg får noen til å kjøre..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Usj, var det og ja.. Lenge jobber du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 til kl 14:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Er noe med det elektriske. Batteri/starter/dynamo. Bilen virket bra på dagen, men på veien begynte plutselig div lamper i dashbordet å blinke, så skrudde cd-spilleren å skru seg av og på. Det endte med å bilen begynte å fuske og til slutt stoppet. Så den gikk rett og slett strømtom. Lurer på om det er en dårlig jording, kontakt eller overledning ett sted. Har ikke fått kikket på det enda. Noen som har noen forslag om hvor jeg bør begynne å lete? Hadde litt troa på dynamoen, men den kan vel virkelig ikke gjøre slik at starteren ikke slår inn... Må vel nesten være en dårlig kontakt eller jording noe sted som både gjør at starteren bare virker en sjelden gang, og gjør at det ikke lader slik at jeg går tom for strøm. Alle forslag taes imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 har fri på fredag, kan komme ned å se på bilen, tar med meg alt jeg finner av ledningsdiagrammer fra jobben, så da finner vi nok ut av det, hvis du er hjemme på dagtid?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 sjekket sikringer da??, skal gå en ledning inn på dynamo som går via en sikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Jeg er hjemme på formiddagen. På ettermiddagen/etter lunsj skal jeg kjøre flyttelass for svigers fra hytta. Hokksund-Geilo t/r med mercen og stor henger, joho.... DET blir gøy det... Men knall hvis du kommer nedover på morgen/formiddag! EDIT: Ikke sjekket noe sikringer nei, men den har jo virket ett par ganger så virker jo litt rart. Skal kikke litt på det etterpå idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 kan være der kl 9 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 var logget på med feil person her gitt, JEG kommer kl 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Nice, da sees vi! Jeg koker kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå