Hans Wilhelm Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Du må ta med egen bil og kjøre ja, knallgøy. Er M50 innsug fra en M50b25 på denne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 ja fant ut dette. men trodde det var bare ferrarier osv som fikk kjøre så jeg dro uten. men så ut til at det var moro siden det ikke var så mye herjekjøring som det fort er på noen av de treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Noen bilder jeg fant litt her og der etter Lørdagens kjøring på Våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Da er nye bremseskiver til 330 bremsene foran bestillt, 325*25mm. Skal bestille yellowstuff til disse skivene også og se hvordan det blir. Har også bestillt ny radiator da den gamle har begynnt å svette under ekspansjonstanken. Dette slet jeg med ifjor ogå, men fikk da ordnet det med en brukt radiator. Nå gidder jeg ikke tulle mer, og bestiller nytt. Tok med multireim og bensinfilter også, så får jeg tatt det også når jeg først er i siget, ikke godt å si når dette ble byttet sist... Byttet jo plugger for litt siden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Eh.. hvor har du bestilt? Får du slengt med en sånn reim til min motor også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Har ikke du den reima liggende på låven? Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Mja, tror det er feil reim. Den ser veldig kort ut? Gidder ikke sjekke delenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 oh man.... Kan være enig i at den ser litt kort ut ja. Kan sende mail og se om de fikser en til jeg. Noe annet du skulle hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Njeet, tror det holder. Mulig jeg endrer mening etter mandag, men.. Er det samme reim på våre motorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hehe. Skal være samme reim ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Da er radiator og nye 330 skiver med yellowstuffklosser ankommet sammen med multireim og nytt bensinfilter. Da er det bare å komme igang med skruing igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Da er bremser byttet, radiator byttet, og multireima byttet. Virker som det var en betraktelig bedring å bytte multireima faktisk. Går betydelig penere på tomgang. Deilig å slippe den "svosj" lyden! Bytte til 5.1 racing bremsevæske fra Biltema nå, så er jeg klar for Søndag på Rudskogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Har du 330 bremser rundbaut eller? Hva mer må byttes, utenom E46 330 kalippere og skiver/klosser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Nei har bare 330 foran. På Compact er det jo helt andre skiver bak enn på andre E36 så er vel i praksis ikke noe annet å få på der. Tuller vel i utgangspunktet til bremsebalansen, men synes det virker som det fungerer greit. Kjørte med samme oppsett på ett treff på Våler, bare med PF klosser. Synes det virket greit. Har bare såvidt prøvd det nye nå, men virker som det er gir god effekt. Er som du nevner kalippere, og skiver klosser, men også klaven til kalipperen tror jeg er annerledes. Det er en enkel sak ihverfall. Det er jo faktisk "bolt on" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Dette så bra ut Hva slags treff er det til Søndagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå