Gå til innhold

E36 323/28ti. Endelig ute av låven til sesongen 2012!

Anbefalte innlegg

• Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er nye bremseskiver til 330 bremsene foran bestillt, 325*25mm. Skal bestille yellowstuff til disse skivene også og se hvordan det blir.

Har også bestillt ny radiator da den gamle har begynnt å svette under ekspansjonstanken. Dette slet jeg med ifjor ogå, men fikk da ordnet det med en brukt radiator. Nå gidder jeg ikke tulle mer, og bestiller nytt.

Tok med multireim og bensinfilter også, så får jeg tatt det også når jeg først er i siget, ikke godt å si når dette ble byttet sist... Byttet jo plugger for litt siden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er bremser byttet, radiator byttet, og multireima byttet. Virker som det var en betraktelig bedring å bytte multireima faktisk. Går betydelig penere på tomgang. Deilig å slippe den "svosj" lyden!

Bytte til 5.1 racing bremsevæske fra Biltema nå, så er jeg klar for Søndag på Rudskogen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har bare 330 foran. På Compact er det jo helt andre skiver bak enn på andre E36 så er vel i praksis ikke noe annet å få på der. Tuller vel i utgangspunktet til bremsebalansen, men synes det virker som det fungerer greit. Kjørte med samme oppsett på ett treff på Våler, bare med PF klosser. Synes det virket greit. Har bare såvidt prøvd det nye nå, men virker som det er gir god effekt.

Er som du nevner kalippere, og skiver klosser, men også klaven til kalipperen tror jeg er annerledes. Det er en enkel sak ihverfall. Det er jo faktisk "bolt on" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...